На питання «Як давно ви змінювали щітки склоочисника?» автомобілісти відреагують по-різному. Наприклад, власники седанів відразу назвуть приблизний термін. У власників кросоверів, хетчбеків і універсалів виникне цілком закономірне запитання: про які саме щітки йдеться – передні чи задні?

  • Види задніх щіток склоочисника;
  • Як підібрати задню щітку склоочисника;
  • Своєчасна заміна заднього “двірника”.

Дійсно, задні «двірники» потрібні далеко не всім автомобілям. Аеродинамічні особливості седанів не дають воді або снігу шансів надовго затриматися на задньому склі – їх просто зносить потоками повітря під час руху. А від потрапляння бруду з-під коліс скло захищає багажник.

Для автомобілів з іншими типами кузова задній склоочисник – об’єктивна необхідність. І нехай водії користуються ним набагато рідше, ніж передніми «двірниками» (адже рухатися або паркуватися заднім ходом доводиться не так часто), рано чи пізно необхідність заміни стає очевидною. Наприклад, у сезон літніх злив і гроз, які можуть застати зненацька в будь-який час. А оскільки в питаннях безпеки дрібниць не буває, про заміну щіток заднього склоочисника краще подбати заздалегідь.

Про те, що задній «двірник» (на відміну від передніх, які завжди працюють у парі, тут зазвичай використовується один склоочисник) зношений, свідчать ті ж добре знайомі досвідченому водієві ознаки:

  • смуги, розводи та неочищені ділянки на склі;
  • нерівний рух з ривками, шумом і вібрацією.

Експлуатація задніх щіток склоочисника має свої особливості

Якщо «двірники» на лобовому склі працюють мало не щодня, то заднім водії користуються набагато рідше – зазвичай тоді, коли через бруд і пил крізь скло вже нічого не видно. Тому навантаження на нього лягає набагато серйозніше. Тривалі простої та перебування в щільно притиснутому до скла стані теж не йде щітці на користь. У підсумку міняти задній двірник доводиться кожні 2-3 роки незалежно від того, як часто ним користувалися.

Щодо вибору нових щіток, ринок пропонує велике різноманіття варіантів. При цьому варто враховувати, що задні «двірники» менш універсальні, ніж передні: у кожної моделі автомобіля зазвичай є свої особливості, на зразок геометрії скла або способу кріплення щітки, які вимагають від власника більшої пильності.

За конструкцією задні склоочисники бувають каркасними (з металевим або пластиковим каркасом) і безкаркасними.

Щітки для склоочисника заднього виду з металевим каркасом підібрати найлегше: вони є в асортименті всіх без винятку брендів.

Безкаркасні та пластикові щітки для заднього скла тієї чи іншої моделі автомобіля підібрати складніше – вони ще менш універсальні. У цьому сегменті боротьбу за покупця ведуть переважно великі бренди, які можуть собі дозволити випускати широкий асортимент щіток з урахуванням специфіки кожної моделі. Наприклад, Bosch випускає більш ніж 120 найменувань «двірників» спеціально для заднього скла, зокрема знамениті безкаркасні Aerotwin. Компанія Bosch розробила спеціальний сайт і мобільний додаток з підбору щіток склоочисника залежно від марки, моделі та року випуску автомобіля.

Отже, вирушаючи в дорогу, не забудьте озирнутися назад – раптом задній «двірник» давно пора замінити? І якщо так, ви тепер знаєте, на що звертати увагу.

Bosch Group є провідним постачальником технологій та послуг у світі. У компанії працює близько 394 500 працівників (станом на 31 грудня 2020 року). Продажі компанії у 2020 році за попередніми оцінками склали 71,6 млрд. євро. За видами діяльності, компанія поділяється на чотири бізнес-сектори: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари та Енергетика та Будівельні технології. Як провідний постачальник IoT, Bosch пропонує інноваційні рішення для «розумних будинків», промисловості 4.0 та автомобілів з Інтернет-підключенням. Компанія використовує свій досвід і знання у сфері сенсорних технологій, програмного забезпечення та послуг, а також власний хмарний сервіс, щоб стати єдиним постачальником мережевих і багатопрофільних рішень для клієнтів. Стратегічною метою групи компаній Bosch є забезпечення життя людей підключеними до Інтернету продуктами і рішеннями, які або містять штучний інтелект (AI), або були розроблені та виготовлені з його допомогою. Bosch покращує якість життя в усьому світі за допомогою інноваційних і надихаючих продуктів та послуг. Компанія Bosch створює технології, які «винайдені для життя». До складу Bosch Group входить компанія Robert Bosch GmbH та близько 440 дочірніх та регіональних компаній у 60 країнах. Світова мережа виробничих, інженерних та торгових мереж Bosch охоплює майже всі країни світу. Основою для майбутнього зростання компанії є її інноваційний потенціал. У 126 підрозділах компанії Bosch по всьому світу працюють 72 600 співробітників у галузі досліджень та розробок, а також близько 30 000 розробників програмного забезпечення.

Компанію заснував Роберт Бош (1861-1942) у 1886 році у Штутгарті  як «Майстерню точної механіки та електротехніки». Особлива структура власності Robert Bosch GmbH гарантує Групі компаній Bosch підприємницьку свободу, що дозволяє здійснювати довгострокове планування і використовувати значну частку коштів для інвестування, забезпечуючи їй надійне майбутнє. 94% акціонерного капіталу Robert Bosch GmbH належить благодійному фонду Robert Bosch Stiftung GmbH. Контрольним пакетом акцій володіє Robert Bosch Industrietreuhand KG і виконує функції власника на підставі довірчого управління. Інша частина акцій належить родині Бош і Robert Bosch GmbH.

Додаткова інформація доступна онлайн на сайтах: www.bosch.ua, www.bosch.com.

You may also like

Новини компаній

42,1% українських МСБ відзначають брак кваліфікованих працівників: Netpeak Group надає в паблік курси для навчання та адаптації співробітників

Хмарна LMS-платформа АcademyOcean (частина Netpeak Group), надасть українським компаніям безкоштовний доступ до 10 курсів з ...

Leave a reply