Державне підприємство «Національні інформаційні системи» оновило програмне забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – реалізовано можливість вивантаження до Державної податкової служби України сканованих копій документів щодо обрання системи оподаткування під час проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця.

Також доопрацьовано форми внесення відомостей щодо засновників юридичної особи, а також керівників юридичної особи та відокремленого підрозділу – додано нові атрибути: телефон; адреса електронної пошти.

Окрім того, усунено недоліки щодо:

– некоректного відображення у формах надання інформації з ЄДР відомостей про вимогу нотаріального засвідчення справжності підпису учасника під час прийняття ним рішень з питань діяльності відповідної юридичної особи та/або вимогу нотаріального посвідчення правочину, предметом якого є частка учасника у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) відповідної юридичної особи;

– помилки «Підпис недійсний» під час перевірки кваліфікованого електронного підпису на реєстраційних діях, під час яких проводилась зміна видів економічної діяльності, що діяли до 2006 року на види економічної діяльності, що діють з 2012 року;

– помилки «Критерії пошуку даних в ДПС не співпадають з введеними даними. Для коректної роботи виконайте повторно перевірку в ДПС або очистіть поле» під час виконання перевірки в ДПС на етапі проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця» стосовно ФОП, які були зареєстровані в автоматичному режимі без участі держаного реєстратора.

Джерело: Lexinform

You may also like

Comments are closed.