Самостійність без меж – My Vodafone у багатосерійній рекламній комедії

Самостійність без меж – My Vodafone у багатосерійній рекламній комедії

З додатком My Vodafone настільки звикаєш робити все самостійно, що зупинитися вже неможливо – такою є ідея нового рекламного ролика, присвяченого додатку для самообслуговування My Vodafone. Рекламна кампанія, яка стартувала цього тижня, підкреслює головну перевагу сервісу – можливість самостійно перевіряти залишок пакетних ГБ, поповнюватись без комісії, підключати та відключати послуги або змінювати тариф онлайн.

Вперше Vodafone акцентує увагу в ТВ-рекламі не на тарифах, а починає просування власного додатка для смартфонів. Найбільш масовий канал комунікацій – ТБ – стає актуальним для просування послуг, спрямованих на цифрових клієнтів компанії, адже частка користувачів смартфонів в мережі оператора перевищила 53% і продовжує зростати.

У новому ролику Vodafone використав новий для себе формат в ТВ-реклами – серійний ролик з єдиним креативним прийомом. А це означає, що скоро можна чекати нових серій про чудеса самостійності клієнтів My Vodafone.

Vodafone Ukraine

Head of Brand and Communication – Дмитро Чабан

Brand Manager – Тетяна Бевзь

THINKMcCANN

Creative Director – Євген Камінський

Creative Group Head – Віктор Висоцький

Copywriter – Оксана Шкарупа

Art Directors – Єгор Бадін, Світлана Лядова

Head of TV Production Department – Юрій Склярук

Account Director – Анастасія Жураковська

Account Manager – Анастасія Темченко

2332

Executive Producer – Олеся Шемотюк

Line Producer – Даша Степаніщева

Director – Гліб Орлов

DOP – Антон Фурса

1AD – Гриць

Editor – Сергій Вільчинський/Coffepost

Color Grading – Марина Ткаченко

Postproduction Producer – Максим Кобзистий

Postproduction: Coffepost

Sound: Propeller

Про Vodafone

Vodafone – одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, включаючи мобільний голосовий зв’язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює в 26 країнах, має партнерські угоди з операторами 48 країн та надає послуги фіксованого широкосмугового доступу в інтернет на 19 ринках. Станом на 31 грудня 2017 року Vodafone надає послуги 529,1 мільйонам абонентів мобільного зв’язку і 19,3 мільйонам користувачів фіксованого інтернету. Більш детальна інформація на сторінці www.vodafone.com.

Оставить комментарий