Київська конференція підприємців «Алгоритми успіху»

Київська конференція підприємців «Алгоритми успіху»

21 вересня, 2016 р., готель «Алфавіто», зал «Конгрес» (вул. Предславинська, 35Д, м. Київ)

Київська конференція підприємців – нова комунікаційна платформа для розвитку малого і середнього бізнесу. Організатори: видавництво «Приватний підприємець», агентство «Lipsky Marketing Group».

Конференція орієнтована на приватних підприємців-власників дрібного і середнього бізнесу м. Києва.

Конференція присвячена розгляду найважливіших правових питань ведення та захисту бізнесу, останнім змінам в українському законодавстві, впровадженню IT-технологій, автоматизації та розвитку бізнесу.

Інформаційні партнери: газета «Приватний підприємець», газета «Закон і Бізнес», 5 канал, Дніпровський офіс EBA.

Відвідавши Конференцію підприємці дізнаються:

— Про найважливіші зміни в законодавстві, які стосуються діяльності малого і середнього бізнесу.

— Рекомендації провідних експертів про підготовку до перевірок і їх проходженню з мінімальними ризиками для бізнесу.

— Про забезпечення безпеки бізнесу: офіційних документів, конфіденційної інформації, IT-ресурсів (комп’ютерів, серверів, планшетів, телефонів).

— Про те, як розвивати та автоматизувати свій бізнес і оптимізувати витрати за рахунок використання IT.

Блок перший

11:00 – 12:45
Законодавство, яке регулює діяльність малого та середнього бізнесу

  1. Організація готівкових розрахунків фізособами-підприємцями:
    — Отримання підприємницьких доходів на картковий рахунок фізособи – негативні наслідки використання такої схеми розрахунків.
    — Обмеження готівкових розрахунків суб’єктів господарювання та фізичних осіб – що робити, якщо не вкладаєшся в дозволені суми.
    — Коли потрібен касовий апарат і як без нього обійтися.
    — Для кого платіжні термінали обов’язкові.
    — Штрафи: хто їх може застосовувати і чи варто їх боятися.
    — ЗЕД та валютних операції у ФОП.
  2. Співпраця юридичних осіб з підприємцями:
    — Які документи видавати контрагентам.
    — Коли і які документи давати не можна.
  3. Підводні камені роботи на єдиному податку:
    — Несвоєчасне внесення змін до реєстраційних даних «єдиноподатника» чим це загрожує.
    — Місце здійснення діяльності в реєстрі «єдиноподатника» наскільки це важливо.
    — Анулювання реєстрації платника єдиного податку: за що, коли і як.
    — Спрощенка-2017 перспективи.
  4. Оренда майна:
    — Оренда нерухомості на різних системах оподаткування: що можна, а чого не можна.
    — Як використовувати майно подружжя та родичів без укладення договору оренди.
    — Податок на нерухомість, в т.ч. житлові квартири, де зареєстрований ФОП.
  5. Наймані працівники у приватного підприємця:
    — У яких випадках можна уникнути укладання трудових договорів.
    — Перелік документів, які обов’язково повинні бути.
    — Що перевіряє інспекція з праці.
    — Фактичні перевірки податковою службою.
    — Що перевіряє Фонди соціального страхування.
    — Коли на перевірку може прийти центр зайнятості.
    — Чи можна найманим працівникам не давати пояснення перевіряючим.
    — Штрафи за порушення трудового законодавства: хто їх може застосовувати і чи варто їх боятися.

Блок другий

12:45 – 13:15

Рада українського бізнес-омбудсмена
Тема: «Роль бізнес-омбудсмена у захисті малого та середнього бізнесу»

Кава пауза
13:15 – 13:45

Блок третій

13:45 – 14:30

Перевірки фіз. осіб — підприємців контролюючими органами «Прийшли з перевіркою: алгоритм дій, відповідальність, особливості оскарження»

— Мораторій на проведення перевірок (на кого поширюється).
— Як підготуватися і як себе вести при перевірках.
— Алгоритм дій, якщо прийшли з перевіркою.
— Перелік необхідних документів для результативної захисту.
— Чи варто судитися: особливості оскарження документів на перевірку і результатів перевірки.
— Застосування санкцій: відповідальність.

Блок четвертий

14:30 – 15:15

Інформаційна безпека. Безпека IT-інфраструктури

— Захист документації.
— Режим забезпечення комерційної таємниці. Захист конфіденційної інформації.
— Організація внутрішніх процедур.
— Безпека серверів, комп’ютерів та іншої IT-інфраструктури.
— Хмарні технології.

Блок п’ятий

15:15 – 16:00

Оптимізація та автоматизація бізнес-процесів за допомогою IT

Маркетинг і PR. Розвиток бізнесу в умовах кризи.

— Продажі товарів і послуг он-лайн.
— Питання сервісу та роботи з клієнтами.
— CRM-системи в бізнесі.
— Оптимізація бізнес-процесів за допомогою IT.
— Зниження операційних витрат.

Вартість участі в Конференції:

600 грн. (до 9 вересня включно) і 750 грн. (з 9 по 19 вересня включно).

Реєстрація на захід закривається 19 вересня о 17:00.

Оставить комментарий