21 вересня, 2016 р., готель «Алфавіто», зал «Конгрес» (вул. Предславинська, 35Д, м. Київ)

Київська конференція підприємців – нова комунікаційна платформа для розвитку малого і середнього бізнесу. Організатори: видавництво «Приватний підприємець», агентство «Lipsky Marketing Group».

Конференція орієнтована на приватних підприємців-власників дрібного і середнього бізнесу м. Києва.

Конференція присвячена розгляду найважливіших правових питань ведення та захисту бізнесу, останнім змінам в українському законодавстві, впровадженню IT-технологій, автоматизації та розвитку бізнесу.

Інформаційні партнери: газета «Приватний підприємець», газета «Закон і Бізнес», 5 канал, Дніпровський офіс EBA.

Відвідавши Конференцію підприємці дізнаються:

– Про найважливіші зміни в законодавстві, які стосуються діяльності малого і середнього бізнесу.

– Рекомендації провідних експертів про підготовку до перевірок і їх проходженню з мінімальними ризиками для бізнесу.

– Про забезпечення безпеки бізнесу: офіційних документів, конфіденційної інформації, IT-ресурсів (комп’ютерів, серверів, планшетів, телефонів).

– Про те, як розвивати та автоматизувати свій бізнес і оптимізувати витрати за рахунок використання IT.

Блок перший

11:00 – 12:45
Законодавство, яке регулює діяльність малого та середнього бізнесу

  1. Організація готівкових розрахунків фізособами-підприємцями:
    – Отримання підприємницьких доходів на картковий рахунок фізособи – негативні наслідки використання такої схеми розрахунків.
    – Обмеження готівкових розрахунків суб’єктів господарювання та фізичних осіб – що робити, якщо не вкладаєшся в дозволені суми.
    – Коли потрібен касовий апарат і як без нього обійтися.
    – Для кого платіжні термінали обов’язкові.
    – Штрафи: хто їх може застосовувати і чи варто їх боятися.
    – ЗЕД та валютних операції у ФОП.
  2. Співпраця юридичних осіб з підприємцями:
    – Які документи видавати контрагентам.
    – Коли і які документи давати не можна.
  3. Підводні камені роботи на єдиному податку:
    – Несвоєчасне внесення змін до реєстраційних даних «єдиноподатника» чим це загрожує.
    – Місце здійснення діяльності в реєстрі «єдиноподатника» наскільки це важливо.
    – Анулювання реєстрації платника єдиного податку: за що, коли і як.
    – Спрощенка-2017 перспективи.
  4. Оренда майна:
    – Оренда нерухомості на різних системах оподаткування: що можна, а чого не можна.
    – Як використовувати майно подружжя та родичів без укладення договору оренди.
    – Податок на нерухомість, в т.ч. житлові квартири, де зареєстрований ФОП.
  5. Наймані працівники у приватного підприємця:
    – У яких випадках можна уникнути укладання трудових договорів.
    – Перелік документів, які обов’язково повинні бути.
    – Що перевіряє інспекція з праці.
    – Фактичні перевірки податковою службою.
    – Що перевіряє Фонди соціального страхування.
    – Коли на перевірку може прийти центр зайнятості.
    – Чи можна найманим працівникам не давати пояснення перевіряючим.
    – Штрафи за порушення трудового законодавства: хто їх може застосовувати і чи варто їх боятися.

Блок другий

12:45 – 13:15

Рада українського бізнес-омбудсмена
Тема: «Роль бізнес-омбудсмена у захисті малого та середнього бізнесу»

Кава пауза
13:15 – 13:45

Блок третій

13:45 – 14:30

Перевірки фіз. осіб – підприємців контролюючими органами «Прийшли з перевіркою: алгоритм дій, відповідальність, особливості оскарження»

– Мораторій на проведення перевірок (на кого поширюється).
– Як підготуватися і як себе вести при перевірках.
– Алгоритм дій, якщо прийшли з перевіркою.
– Перелік необхідних документів для результативної захисту.
– Чи варто судитися: особливості оскарження документів на перевірку і результатів перевірки.
– Застосування санкцій: відповідальність.

Блок четвертий

14:30 – 15:15

Інформаційна безпека. Безпека IT-інфраструктури

– Захист документації.
– Режим забезпечення комерційної таємниці. Захист конфіденційної інформації.
– Організація внутрішніх процедур.
– Безпека серверів, комп’ютерів та іншої IT-інфраструктури.
– Хмарні технології.

Блок п’ятий

15:15 – 16:00

Оптимізація та автоматизація бізнес-процесів за допомогою IT

Маркетинг і PR. Розвиток бізнесу в умовах кризи.

– Продажі товарів і послуг он-лайн.
– Питання сервісу та роботи з клієнтами.
– CRM-системи в бізнесі.
– Оптимізація бізнес-процесів за допомогою IT.
– Зниження операційних витрат.

Вартість участі в Конференції:

600 грн. (до 9 вересня включно) і 750 грн. (з 9 по 19 вересня включно).

Реєстрація на захід закривається 19 вересня о 17:00.

You may also like

Leave a reply