Глава підрозділу Сервісні концепції Bosch Томас Вінтер розповів про цифрові технології та можливості, які вони дають для розвитку автосервісного бізнесу.

Цифрова трансформація зачіпає всі галузі економіки. Як цей процес вплинув на управління майстернями Бош Авто Сервіс?

Цифровізація змінює абсолютно все, не тільки самі транспортні засоби, а й управління сервісним бізнесом. Одним з ключових трендів наразі ми вважаємо використання хмарних технологій, саме тому всі останні рішення Bosch ґрунтуються на них.

Які переваги отримує власник сервісної станції?

З одного боку, зберігання важливої ​​інформації стає безпечнішим. Якщо локальний сервер вийде з ладу, дані клієнтів можуть бути втрачені. Також хмарні технології роблять збір і аналіз ринкових даних набагато простішими. Плюс програмне забезпечення, яке працює з хмарою, завжди буде оперативно отримувати останні оновлення. Хмарні технології спрощують процес інтеграції дистриб’юторів, онлайн-майданчиків і навіть податкових консультантів та дозволяють повністю перевести безліч процесів у цифровий простір. Для прикладу наведу результати експерименту, проведеного нами в США. Вони показали, що 80% операцій, які потрібно було зробити, замовляючи запчастини вручну, можна повністю виключити з переходом на нові цифрові процеси.

Що викликає найбільше побоювань у ваших партнерів?

На першому етапі багато власників бізнесу не наважувалися на зміни, адже такий перехід вимагає підвищеного залучення з їх боку, плюс їм доводиться відмовлятися від звичних рутинних справ. Деяких також непокоїло питання збереження власної комерційної інформації. Однак сервери Bosch повністю відповідають дуже суворим директивам ЄС, що описують захист даних. З юридичних причин і через внутрішні правила, ми не маємо доступу до даних про транзакції окремого автосервісу, замість цього ми використовуємо знеособлені дані для аналізу ринкової ситуації.

Чи розумієте Ви побоювання, що виникають у власників сервісного бізнесу?

Я добре знайомий з їх процесом прийняття рішень. Я сам спочатку боявся завантажувати особисті фотографії в хмару. Однак тепер мені приємно усвідомлювати, що я можу отримати доступ до збереженого контенту в будь-якій точці нашої планети. Цифрова трансформація – це безперечно виклик для всіх власників автомайстерень. Однак я не знаю жодної майстерні Бош Авто Сервіс, власник якої залишився б незадоволений після закінчення процесу цифрової трансформації бізнесу.

Майстерні Бош Авто Сервіс можна зустріти в будь-якому куточку світу. Наскільки великий внесок цифровізація вносить у зміцнення мережі?

В аналоговому минулому глобальне розширення мережі приносило досить мало користі бізнесу. Однак завдяки стандартизованій ІТ-основі бізнесу ми тепер можемо масштабувати досвід, отриманий на одному з ринків, на всі інші. Для прикладу, якщо нова модель автомобіля з’являється в одній з країн раніше, то до моменту її виходу на інші ринки ми вже маємо понад 500 випадків ремонту та можемо передавати цей досвід всім іншим майстерням мережі. Інший приклад, Bosch надає доступ до форуму, вбудованому в наше діагностичне ПЗ, де сервісні фахівці можуть ділитися між собою знаннями та досвідом.

Тобто цифрова трансформація допомагає згуртувати станції Бош Авто Сервіс?

Кожен може зробити вивіску. Однак для нас важливо вдихнути життя в назву на цій вивісці. Бош Авто Сервіс протягом всієї своєї столітньої історії був синонімом якості та задоволеності клієнтів. І ми можемо гарантувати, що в майбутньому це не зміниться. За спиною кожної майстерні Бош Авто Сервіс стоїть концерн Bosch, який є рушійною силою інновацій і який розуміє, що очікує на споживачів через 10 років. Інші сервісні провайдери можуть реагувати тільки після появи тих чи інших технологій на ринку. Однак автомайстерні Бош Авто Сервіс до цього часу вже будуть володіти необхідними для обслуговування нової технології знаннями, навичками та інструментами.

Bosch Group є провідним постачальником технологій та послуг у світі. У компанії працює близько 394 500 працівників (станом на 31 грудня 2020 року). Продажі компанії у 2020 році за попередніми оцінками склали 71,6 млрд. євро. За видами діяльності, компанія поділяється на чотири бізнес-сектори: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари та Енергетика та Будівельні технології. Як провідний постачальник IoT, Bosch пропонує інноваційні рішення для «розумних будинків», промисловості 4.0 та автомобілів з Інтернет-підключенням. Компанія використовує свій досвід і знання у сфері сенсорних технологій, програмного забезпечення та послуг, а також власний хмарний сервіс, щоб стати єдиним постачальником мережевих і багатопрофільних рішень для клієнтів. Стратегічною метою групи компаній Bosch є забезпечення життя людей підключеними до Інтернету продуктами і рішеннями, які або містять штучний інтелект (AI), або були розроблені та виготовлені з його допомогою. Bosch покращує якість життя в усьому світі за допомогою інноваційних і надихаючих продуктів та послуг. Компанія Bosch створює технології, які «винайдені для життя». До складу Bosch Group входить компанія Robert Bosch GmbH та близько 440 дочірніх та регіональних компаній у 60 країнах. Світова мережа виробничих, інженерних та торгових мереж Bosch охоплює майже всі країни світу. Основою для майбутнього зростання компанії є її інноваційний потенціал. У 126 підрозділах компанії Bosch по всьому світу працюють 72 600 співробітників у галузі досліджень та розробок, а також близько 30 000 розробників програмного забезпечення.

Компанію заснував Роберт Бош (1861-1942) у 1886 році у Штутгарті  як «Майстерню точної механіки та електротехніки». Особлива структура власності Robert Bosch GmbH гарантує Групі компаній Bosch підприємницьку свободу, що дозволяє здійснювати довгострокове планування і використовувати значну частку коштів для інвестування, забезпечуючи їй надійне майбутнє. 94% акціонерного капіталу Robert Bosch GmbH належить благодійному фонду Robert Bosch Stiftung GmbH. Контрольним пакетом акцій володіє Robert Bosch Industrietreuhand KG і виконує функції власника на підставі довірчого управління. Інша частина акцій належить родині Бош і Robert Bosch GmbH.

Додаткова інформація доступна онлайн на сайтах: : www.bosch.ua, www.bosch.com.

You may also like

Новини компаній

42,1% українських МСБ відзначають брак кваліфікованих працівників: Netpeak Group надає в паблік курси для навчання та адаптації співробітників

Хмарна LMS-платформа АcademyOcean (частина Netpeak Group), надасть українським компаніям безкоштовний доступ до 10 курсів з ...

Leave a reply