Щорічна заміна салонних фільтрів приносить хороший дохід СТО навіть у випадку з гібридними та електромобілями.

  • Заміну салонного фільтра рекомендується здійснювати щороку перед початком весняного сезону;
  • Якість повітря в салоні має важливе значення;
  • Bosch FILTER+ ефективно захищає від пилу, алергенів і бактерій.

Кількість нових зареєстрованих електромобілів щороку зростає завдяки розширенню мережі зарядних станцій і все більш відповідальному ставленню людей до екології. В результаті електромобілі та гібридні авто все частіше стають об’єктом уваги автомайстерень. Продуктовий асортимент Bosch, що охоплює 95% ринку, також включає салонні фільтри для більшості електричних і гібридних транспортних засобів, що зустрічаються на європейському ринку. Через перехід до електромобільності ринок автозапчастин змінюється. В цьому контексті широкий вибір салонних фільтрів Bosch дає автомайстерням можливість отримати додатковий прибуток. Салонні фільтри захищають внутрішній простір автомобіля та його пасажирів від дрібного пилу, твердих частинок, неприємних запахів, алергенів і бактерій. Bosch рекомендує робити заміну салонного фільтра кожні 15 000 кілометрів, або як мінімум один раз на рік перед початком сезону цвітіння.

Салонні фільтри Bosch для поліпшеного комфорту та захисту здоров’я

На фоні дискусій про викиди оксидів азоту, озон і забруднене повітря в містах по всьому світу, якість повітря в салоні автомобіля набуває все більшого значення. Салонні фільтри з шаром з активованого вугілля забезпечують підвищений комфорт і захист здоров’я. Спеціальна комбінація фільтрувальних шарів з активованим вугіллям у фільтрах Bosch надійно поглинає шкідливі гази та фільтрує повітря, відокремлюючи пилок і дрібний пил. Крім цього, FILTER+ забезпечує додатковий захист для алергіків. Фільтр оснащений спеціальним антиалергенним шаром, який нейтралізує бактерії та алергени. Більш того, фільтр ефективно відокремлює навіть дрібний пил розміром менш ніж 2,5 мкм. Це сприяє зменшенню проявів таких алергічних реакцій, як чхання, подразнення, почервоніння і сльозотеча, особливо в період активного цвітіння. Одночасно салонні фільтри Bosch зменшують кількість відкладень у системі кондиціонування повітря, завдяки чому підтримують ефективність її роботи.

Bosch пропонує понад 600 різних артикулів салонних фільтрів, включно з компонентами для популярних електромобілів і гібридних автомобілів марок Audi, BMW, Citroën, FIAT, Ford, Honda, Hyundai, KIA, Lexus, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Smart, Suzuki, Tesla, Toyota, Volkswagen і Volvo.

Таким чином, асортимент Bosch охоплює 95% ринку та продовжує щорічно розширюватися. Завдяки використанню високоякісних матеріалів і ретельній обробці деталей Bosch забезпечує незмінно високу якість продукції.

Bosch Group є провідним постачальником технологій та послуг у світі. У компанії працює близько 394 500 працівнииків (станом на 31 грудня 2020 року). Продажі компанії в 2020 році за попередніми оцінками склали 71,6 млрд. євро. За видами діяльності, компанія поділяється на чотири бізнес-сектори: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари та Енергетика та Будівельні технології. Як провідний постачальник IoT, Bosch пропонує інноваційні рішення для «розумних будинків», промисловості 4.0 та автомобілів з Інтернет-підключенням. Компанія використовує свій досвід і знання у сфері сенсорних технологій, програмного забезпечення та послуг, а також власний хмарний сервіс, щоб стати єдиним постачальником мережевих і багатопрофільних рішень для клієнтів. Стратегічною метою групи компаній Bosch є забезпечення життя людей підключеними до Інтернету продуктами і рішеннями, які або містять штучний інтелект (AI), або були розроблені та виготовлені з його допомогою. Bosch покращує якість життя в усьому світі за допомогою інноваційних і надихаючих продуктів та послуг. Компанія Bosch створює технології, які «винайдені для життя». До складу Bosch Group входить компанія Robert Bosch GmbH та близько 440 дочірніх та регіональних компаній у 60 країнах. Світова мережа виробничих, інженерних та торгових мереж Bosch охоплює майже всі країни світу. Основою для майбутнього зростання компанії є її інноваційний потенціал. У 126 підрозділах компанії Bosch по всьому світу працюють72 600 співробітників у галузі досліджень та розробок, а також близько 30 000 розробників програмного забезпечення.

Компанію заснував Роберт Бош (1861-1942) у 1886 році у Штутгарті  як «Майстерню точної механіки та електротехніки». Особлива структура власності Robert Bosch GmbH гарантує Групі компаній Bosch підприємницьку свободу, що дозволяє здійснювати довгострокове планування і використовувати значну частку коштів для інвестування, забезпечуючи їй надійне майбутнє. 94% акціонерного капіталу Robert Bosch GmbH належить благодійному фонду Robert Bosch Stiftung GmbH. Контрольним пакетом акцій володіє Robert Bosch Industrietreuhand KG і виконує функції власника на підставі довірчого управління. Інша частина акцій належить родині Бош і Robert Bosch GmbH.

Додаткова інформація доступна онлайн на сайтах: : www.bosch.ua, www.bosch.com.

Вам також може сподобатися

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *