В 2020-му прийшов новий тренд – дистанційності. В 2021-му – віддалений режим триватиме.

Великі компанії, офіси заявили, що не мають планів персонал повертати до офісів. Формат дистанційної взаємодії виявився ефективним.

Школи та університети проектують веб-програми для навчання; бізнес-зустрічі відбуваються у Zoom та Google Meet.

Це підстави прогнозувати розвиток технологій, що сприяють дистації, безконтактності: автоматизовані мінімаркети, хмарні сервіси. Після пандемії це зостанеться.

Продукти та послуги цьогоріч спрощуватимуть життя користувачів, викликатимуть комфорт.

Турбота про себе та рідних — актуальна під час пандемії. Meest таким чином прийшов до рішення – розвитку послуг доставлення через поштомати — без черг та спілкування з людьми.

Зараз ці поштомати — єдині в Україні, які дозволяють отримувати та надсилати посилки.

Тепер допомагають з надсиланням та отриманням посилок новітні діджітал-технології — чатботи у Viber та Telegram. Якщо вкласти у поштомат посилку до 11:00, в Києві навіть можна скористатися надшвидкою безконтактною доставкою за 5 годин.

2020 рік став рушійною силою розвитку електронної комерції. Ледь не всі споживачі отримали досвід онлайн-витрат,  віртуального формату шопінгу.

Про популярність онлайну йдеться в опитуванні TNS. В 60% українців Інтернет став частиною буденності.

Офлайн набуває другорядності. Тепер – першими в обслуговуванні стають сайти та додатки.

Бізнесу втриматися на ринку в майбутньому – це знайти віртуальний простір для збуту товарів, послуг.

Власна служба доставки, поштові оператори стають інструментами у налагодженні процесів.

В грудні-січні Meest не брали плату за доставлення товарів через поштомат,  зокрема,  з Інтернет-крамниць.  Для багатьох –  можливість тестувати новий для себе спосіб доставки.

Реклама рухається теж у бік онлайн. За прогнозами Всеукраїнської рекламної коаліції, інвестиції в діджитал у 2021-му зростуть на 38%.

В Україні, як прогнозує Admixer, цьогоріч у середньому українські бренди вкладатимуть в Інтернет-рекламу 42 відсотки з маркетингового бюджету.

Помітність бізнесу буде рівна присутності онлайн.

В Meest з 2016 року за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) реалізовується екологічна ініціатива «Зелена логістика». Це інші підходи до утилізації, перероблювання відходів, технологій у всьому ланцюжку процесів доставки.

У Meest діє послуга «4Д: Доставка Дружня До Довкілля». За 1 UAH будь-яка компанія може зробити надсилання еко-чистими. За даними консалтингової компанії EcoArt, ця сума необхідна для компенсації 2 кг СО2 — обсягу парникових газів, що утворюється під час доставки. Усі гроші спрямовуються на насадження дерев чи інші проєкти з поглинання шкідливих викидів.

Страхи, пов’язані зі зміною клімату або токсичністю, мають вплив на поведінку та вибір покупців. Щодня клієнтів, які очікують від бренду захисту довкілля, зростає. Це має ставати стимулом для компаній – розвивати стійке та екологічне ведення бізнесу.

Вірусу навчив бізнес бути готовим до несподіванок. Зміни стосувалися звичок споживачів, стилю життя, способу споживання продуктів та інших ціннностей. Компанії мали адаптувати бізнес-процеси відповідно до нових умов.

Активність, адаптація, трансформація – це норма 2021-го. Очікування докоронавірусних часів – марне.

З інтерв’ю  Ростислава Кісіля , засновника та президента поштово-логістичної групи компаній Meest.

You may also like

Leave a reply