Сучасні автомобілі оснащені високотехнологічними системами й функціями та потребують відповідного обслуговування. На прикладі мережі Бош Авто Сервіс розглянемо чинники, які дозволяють майстерні йти в ногу з часом і пропонувати автовласникам сервіс найвищого рівня.

  • Партнерство з лідером в інноваціях, компанією Bosch, дозволяє СТО залишатися на вістрі технологічного прогресу ще з 1921 року;
  • Інтелектуальні онлайн-тренінги та практичні заняття дозволяють співробітникам майстерень Бош Авто Сервіс швидко опановувати всі технологічні тренди та застосовувати отримані знання на практиці;
  • Новітнє програмне забезпечення та онлайн запис на обслуговування дозволяють вивести клієнтський сервіс і управління майстерні на новий рівень.

Сучасні транспортні засоби мають мало спільного з триколісним Benz Patent-Motorwagen (нім. «патентований автомобіль Бенца») 1886 року, який вважається першим серійним автомобілем з ДВЗ (двигуном внутрішнього згоряння). Системи допомоги водієві, нові типи приводу, хмарні цифрові сервіси та автономне керування зробили водіння безпечнішим і комфортнішим. Відповідно, змінилися й очікування автомобілістів щодо сервісних майстерень. Станції Бош Авто Сервіс прагнуть не тільки підлаштовуватися під нові вимоги, але й заздалегідь їх передбачати.

«Bosch відчуває себе в майбутньому як вдома, наша компанія відіграє важливу роль у визначенні напрямку розвитку автомобільних технологій», – розповідає голова Сервісних концепцій Bosch Automotive Aftermarket Томас Вінтер. Від першої системи запалювання з магнето до штучного інтелекту як бази для систем автономного водіння, компанія Bosch завжди прагнула розвивати персональну мобільність і бути лідером автомобільної індустрії. Для прикладу, концерн щорічно інвестує 3,7 мільярда євро в розробку програмного забезпечення та має штат понад 30 000 програмістів по всьому світу, залучених у цю роботу. Приблизно 250 фахівців зі штучного інтелекту займаються дослідженнями в центрі ШІ Bosch, заснованому у 2017 році. Bosch знову очолює список головних новаторів автомобільної індустрії, оформивши лише у 2019 році 5926 патентів у всьому світі.

Чи то двигун внутрішнього згоряння, гібридний або електропривод, інтелектуальні онлайн-тренінги та практичні заняття дозволяють співробітникам майстерень Бош Авто Сервіс швидко освоювати всі технологічні тренди та застосовувати отримані знання на практиці у сфері діагностики, сервісного обслуговування та ремонту автомобілів.

«Як превентивний партнер, Bosch інвестує не тільки в розробку нових продуктів, але й у розвиток фахівців, які будуть з цими продуктами працювати, – пояснює Томас Вінтер. – Наша мета в тому, щоб рівень експертності співробітників Бош Авто Сервіс не тільки йшов у ногу з часом, а й був однаковим у будь-якому куточку світу».

Портфоліо Бош Авто Сервіс постійно розширюється відповідно до нових трендів – електромобілями, автономним водінням і концепцією каршерінга.

Новітнє програмне забезпечення та онлайн запис на обслуговування дозволяють вивести клієнтський сервіс і управління майстерні на новий рівень. Інструменти, що використовувалися в майстернях у 1921 році, ще не втратили актуальності, але станції Бош Авто Сервіс також застосовують нові методи діагностики, обслуговування та ремонту автомобілів. Це стало реальністю завдяки інтернету речей і моментальному обміну даними за допомогою онлайн простору. При цьому і пристрасть співробітників Бош Авто Сервіс, і прагнення допомогти кожному клієнту та їх транспортним засобам залишилися без змін, як і бажання надати якісні та надійні послуги.

Bosch Group є провідним постачальником технологій та послуг у світі. У компанії працює близько 394 500 працівників (станом на 31 грудня 2020 року). Продажі компанії у 2020 році за попередніми оцінками склали 71,6 млрд. євро. За видами діяльності, компанія поділяється на чотири бізнес-сектори: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари та Енергетика та Будівельні технології. Як провідний постачальник IoT, Bosch пропонує інноваційні рішення для «розумних будинків», промисловості 4.0 та автомобілів з Інтернет-підключенням. Компанія використовує свій досвід і знання у сфері сенсорних технологій, програмного забезпечення та послуг, а також власний хмарний сервіс, щоб стати єдиним постачальником мережевих і багатопрофільних рішень для клієнтів. Стратегічною метою групи компаній Bosch є забезпечення життя людей підключеними до Інтернету продуктами і рішеннями, які або містять штучний інтелект (AI), або були розроблені та виготовлені з його допомогою. Bosch покращує якість життя в усьому світі за допомогою інноваційних і надихаючих продуктів та послуг. Компанія Bosch створює технології, які «винайдені для життя». До складу Bosch Group входить компанія Robert Bosch GmbH та близько 440 дочірніх та регіональних компаній у 60 країнах. Світова мережа виробничих, інженерних та торгових мереж Bosch охоплює майже всі країни світу. Основою для майбутнього зростання компанії є її інноваційний потенціал. У 126 підрозділах компанії Bosch по всьому світу працюють 72 600 співробітників у галузі досліджень та розробок, а також близько 30 000 розробників програмного забезпечення.

Компанію заснував Роберт Бош (1861-1942) у 1886 році у Штутгарті  як «Майстерню точної механіки та електротехніки». Особлива структура власності Robert Bosch GmbH гарантує Групі компаній Bosch підприємницьку свободу, що дозволяє здійснювати довгострокове планування і використовувати значну частку коштів для інвестування, забезпечуючи їй надійне майбутнє. 94% акціонерного капіталу Robert Bosch GmbH належить благодійному фонду Robert Bosch Stiftung GmbH. Контрольним пакетом акцій володіє Robert Bosch Industrietreuhand KG і виконує функції власника на підставі довірчого управління. Інша частина акцій належить родині Бош і Robert Bosch GmbH.

Додаткова інформація доступна онлайн на сайтах: : www.bosch.ua, www.bosch.com.

Вам також може сподобатися

Новини компаній

SWEET.TV став офіційним партнером Національного олімпійського комітету України

Національний онлайн-кінотеатр SWEET.TV став офіційним партнером Національного олімпійського комітету України (НОК). Всі абоненти сервісу отримали можливість підтримати ...

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *