ПриватБанк запустив технологію голосової біометрії для безпечного та швидкого обслуговування за телефоном клієнтської підтримки 3700. Розпізнавання голосу клієнта спрощує обслуговування за телефоном без традиційних додаткових питань безпеки.

Щоб скористатися новою технологією безпечного обслуговування, треба через веб версію Приват24 створити голосовий зліпок – запис вашого голосу. Надалі при кожному зверненні на гарячу лінію 3700 система швидко розпізнаватиме клієнта – як на відео https://youtu.be/QZgGjwZEbiE.

До кінця року через систему голосової ідентифікації ПриватБанк планує обслуговувати понад 80% клієнтів, які зазвичай користуються послугами банку за телефоном.

You may also like

Новини компаній

В Україні вийшов другий номер безкоштовної газети з фінансової грамотності для людей старшого віку від НБУ, ПриватБанку та фонду «Життєлюб»

Освітній проект з фінансової грамотності для людей старшого віку, який у партнерстві започаткували Національний банк ...

Comments are closed.