ПриватБанк запустив технологію голосової біометрії для безпечного та швидкого обслуговування за телефоном клієнтської підтримки 3700. Розпізнавання голосу клієнта спрощує обслуговування за телефоном без традиційних додаткових питань безпеки.

Щоб скористатися новою технологією безпечного обслуговування, треба через веб версію Приват24 створити голосовий зліпок – запис вашого голосу. Надалі при кожному зверненні на гарячу лінію 3700 система швидко розпізнаватиме клієнта – як на відео https://youtu.be/QZgGjwZEbiE.

До кінця року через систему голосової ідентифікації ПриватБанк планує обслуговувати понад 80% клієнтів, які зазвичай користуються послугами банку за телефоном.

Вам також може сподобатися

Новини компаній

Кіберполіція за сприяння ПриватБанку затримала групу зловмисників, які “отоварювали” крадені дані банківських карток громадян

Працівники служби безпеки ПриватБанку викрили шахрайську схему, в результаті чого співробітники відділу протидії кіберзлочинам Черкащини ...

Comments are closed.