Лінгвістично назви бувають жіночими (Nike, Coca-Cola і Disney) і чоловічими.  Компанії з найвищим рейтингом в Interbrand Best Global Brands протягом двадцяти років мали частіше жіночі назви, аніж компанії з нижчим рейтингом.

Дослідники з Університету Калгарі (Канада), Університету Монтани (США), бізнес-школи HEC Paris (Франція) і Университета Цинциннаті (США) оприлюднили статтю в Journal of Marketing, в якій розповідають про лінгвістичні аспекти брендингу.

Жіночі назви брендів викликають позитивний вплив у покупців, з досліджень вчених.

В подібній назві зазвичай два чи більше склади, наголоси потрапляють на другий чи наступний склад, закінчується слово на голосну.

Бренди з жіночою назвою сприймають як більш теплі, тому споживачі обирають їх частіше, аніж «чоловічі» бренди. До подібних висновків прийшли після ряду експериментів.

В цих експериментах вчені надали учасникам на вибір реальні і вигадані назви брендів.

Людям подобаються жіночі назви у брендів «гедоністичних продуктів» як шоколад, але в «функціональних продуктів», наприклад, ваг на підлозі, обирають чоловічі назви.

Рейтинг Interbrand Best Global Brands грунтується на ефективності і силі бренда, що підтверджує успішність брендів з жіночими назвами.

Дослідники проаналізували переліки Interbrand за двадцять років і знайшли, що компанії з жіночими назвами частіше потрапляли у рейтинг. Чим вище позиція бренду, тим ймовірніше, що він використовує жіночу назву.

Зазвичай – це перше, що споживачі знають про компанію. Назва транслює цінності і імідж бренду.

Покупці переважно до брендів ставляться як до людей і асоціюють їх чоловічими або жіночами рисами на підставі назви. Характеристики, пов’язані зі статтю, співвідносяться з брендом.

За матеріалами Inc

You may also like

Аналітика

Механізми та статистика працевлаштування випускників вищих учбових закладів України та країн Вишеградської групи (або куди діваються випускники українських вишів)

На, здавалось би, просте питання: куди працевлаштовуються випускники вузів України, не так легко знайти відповідь, ...

Leave a reply