Це відбулося в обхід законопроекту, який може зобов’язати технологічні компанії платити видавцям за оприлюднення контенту.
Видавці вимагали запровадити такі платежі, оскільки Google і Facebook захопили велику частку рекламного ринку.
Facebook заборонила мешканцям Австралії оприлюднювати лінки на місцеві і міжнародні новини, а також обмежила користувачів в можливості поширювати матеріали астралійських ЗМІ.
Це загроза спинити один із найвикористовуваніших інформаційних ресурсів в інтернеті для мільйонів людей.
Користувачі повідомили, що обмеження поширилися також на новини державних, некомерційних і громадських організацій.
Недоступна інформація про коронавірус, прогноз погоди. Facebook оголосила, що відновить сторінки, які випадково заблокували.
Неухвалений австралійський закон може стати сигналом для інших країн, в яких Facebook і Google здійснюють вплив на ринок новин.
Управляючий директор Facebook в Австралії і Новій Зеландії Уільям Істон оголосив, що ЗМІ отримують значну вигоду від розміщення лінків на свій контент в Facebook.
Минулого року Facebook згенерувала орієнтовно 5,1 мільярдів безкоштовних рефералов австралійським видавцям на суму приблизно 315 мільйонів доларів.
Соцмережа зауважила, що буде орієнтуватися на програмне забезпечення для машинного навчання, аби визначити, які лінки маркуються новинами.
Програмне забезпечення ідентифікує швидкість актуальних публікацій, наявність підписників і джерел.
Матеріали, що не належать до новин, приміром, авторські статті також будуть заборонені, якщо їх оприлюднюють новинні організації. Лише 4 відсотки повідомлень, які бачать люди в стрічці соцмереж, є новинами.
За матеріалами Inc