Компанія Lenovo опублікувала щорічний звіт про демографію, інклюзивність та різноманіття співробітників у всьому світі (Diversity and Inclusion Report, D&I). За результатами звіту в 2020 році 21% керівних посад компанії займають жінки. Також Lenovo працює з інклюзивними технологіями, інтегруючи розробки в інноваційні пристрої.

Вперше компанія Lenovo презентувала D&I-звіт у 2018 році. У ньому анонсували цілі на найближчі три роки, серед яких — збільшити відсоток жінок на керівних посадах компанії в усьому світі до 20%. Згідно з результатами 2020 року компанія випередила свої плани: кількість жінок на керівних посадах зросла до 21%.

Культура разноманіття в Lenovo

На сьогодні загальний відсоток співробітниць у компанії Lenovo в усьому світі складає 36%: серед технічних спеціалістів 26% жінок і 40% серед менеджерів середньої ланки.

Компанія працює на 180 ринках — практично всі місцеві бізнес-менеджери (97%) — корінні мешканці. 63 000 працівників Lenovo говорять більш ніж на 100 мовах. Таке різноманіття культур та життєвого досвіду посилює конкурентні переваги Lenovo. Компанія розробляє та підтримує програми, які сприяють розвитку культури інклюзивності та різноманіття.

Впровадження інклюзивних рішень у цифрові технології

Компанія Lenovo впроваджує інклюзивні рішення у пристрої та цифрові технології. Раніше Lenovo анонсувала перший у світі офіс із диверсифікації продуктів (Product Diversity Office, PDO). Спеціалісти беруть участь у проектуванні та розробці всіх смарт-пристроїв та враховують різноманітні особливості користувачів. Наприклад, на етапі тестування інноваційних гаджетів, спеціалісти залучають репрезентативну вибірку людей, щоб урахувати різноманіття форм і особливостей, а також сценарії використання пристроїв. Так компанія підтримує глобальну місію — робити “розумні” технології доступними для широкого кола людей.

При розробці смарт-гарнітури ThinkReality А6 результати попередніх тестувань суттєво вплинули на зовнішній вигляд і особливості роботи пристрою.

“Коли ми працювали над смарт-гарнітурою, ми мали бачення, як вона виглядатиме та працюватиме. Етап попередніх тестувань спонукав нас переглянути наші припущення. Ми прагнули уникнути упередженості в дизайні, представивши широке коло користувачів у якості кандидатів на тестування. Зовсім скоро ми побачили особливості пристрою, які потребували доопрацювання”, — коментує Кріс Осборн (Chris Osborne), керівник напряму UX-дизайну компанії Lenovo.

Детальніше про D&I-звіт можна дізнатися за посиланням (англійською мовою).

Про компанію Lenovo:

Компанія Lenovo – світовий лідер у розробці та виробництві інноваційних технологічних рішень для дому та бізнесу. Lenovo – це стартова точка багатьох відкриттів для кожного.

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) – технологічна компанія з капіталізацією 50 млрд доларів США і представництвами в 180 країнах. Lenovo входить у число найбільших міжнародних компаній Fortune Global 500, в якому у 2020 році зайняла 224 місце. Утримуючи лідерські позиції протягом багатьох років, Lenovo надає всьому світу надійні, високоякісні, безпечні продукти та послуги, серед яких смартфони (в тому числі бренд Motorola), планшети, ПК (включаючи ігрову лінійку Legion та відомі бренди ThinkPad, YOGA), робочі станції, пристрої AR/VR, а також розумні рішення для дому та офісу. Рішення, розроблені Lenovo для центрів обробки даних нового покоління (ThinkSystem, ThinkAgile), створюють обчислювальні потужності та можливості, які змінюють бізнес і суспільство.

Lenovo працює над тим, щоб надихати всіх та будувати розумне майбутнє, де кожен може процвітати.

Підписуйтеся на наші сторінки в Facebook, Instagram. Інформація про компанію та продукцію також представлена на сайті Lenovo.ua.

Вам також може сподобатися

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *