Українській сервіс доставки не тільки відновив роботу під час військового стану, але й продовжує запускати доставку з абсолютно нових локацій партнерів. Відтепер одесити мають можливість замовляти продукти ще з однієї мережі маркетів – «Таврії В».

«Таврія В» є всеукраїнською мережею супермаркетів, що працює з 1992 року. Zakaz.ua розпочав роботу на базі магазину, який знаходиться в Одеській обл., Комінтернівського р-ну в ТЦ «ТАВРИЯ В Суворовський». Мешканці міста можуть замовити усе необхідне з широкого асортименту супермаркету: онлайн-вітрина станом на сьогодні налічує понад 37,9 тис. одиниць товарів. Мінімальна вартість доставки складає 69 грн. і здійснюється у всі райони міста.

Для оформлення замовлення необхідно зайти на сайт tavriav.zakaz.ua/uk або відкрити додаток Zakaz.ua, вибрати місто, потрібну адресу наповнити кошик, відзначити спосіб оплати та зручне вікно доставки. Після підтвердження, персональний шоппер почне відбирати товари з полиць супермаркету згідно зі списком, а потім передасть їх кур’єру. Доставка здійснюється в рамках 2-годинних слотів. У випадку відсутності товару зі списку замовлення, з покупцем зв’яжуться та запропонують замінити його на аналогічний в тій самій ціновій категорії.

«Наразі для клієнтів сервісу вже доступна доставка у 9-ти великих містах України з 15-ти, де ми були присутні до війни», розповідає Андрій Курський, CEO сервісу Zakaz.ua.

Зазначимо, що компанія на короткий час була змушена призупинити роботу з початком бойових дій та агресивного вторгнення росії до України. Проте, 7 березня сервіс відновив діяльність та доставку у деяких містах, зокрема, в Одесі. 

«Сьогодні головне завдання українського бізнесу – інтенсифікувати економічні процеси. Не стільки навіть заради заробітку, скільки задля підтримки нашої країни і своїх співробітників, адже це – кошти до держбюджету, рух економіки, робочі місця. Тому ми продовжуємо активно працювати та намагаємося відновлювати доставку в тих регіонах, де це можливо. Звичайно, на географію та графік компанії впливає ситуація із військовими діями в Україні. Вона щодня змінюється, тому раджу відслідковувати актуальну інформацію на офіційному сайті компанії, у додатку або в наших соцмережах», – резюмує Андрій Курський.

Інформаційні канали компанії:
Zakaz.uа, Zakaz.Global, FacebookInstagram, LinkedIn, YouTube

You may also like

Новини компаній

42,1% українських МСБ відзначають брак кваліфікованих працівників: Netpeak Group надає в паблік курси для навчання та адаптації співробітників

Хмарна LMS-платформа АcademyOcean (частина Netpeak Group), надасть українським компаніям безкоштовний доступ до 10 курсів з ...

Comments are closed.