У зимовий період автомобіль вимагає регулярного обслуговування. В Україні автомайстерень багато, проте чи всі можуть забезпечити високу якість сервісу та запчастин? За якими критеріями слід вибирати СТО та чому мережеві автосервіси – найбільш раціональний вибір?

Експлуатація авто взимку – це завжди випробування. Щоб пройти його успішно і без витрат, потрібно обов’язково провести сезонне обслуговування автомобіля, а для цього важливо знайти хороший автосервіс.

При виборі СТО варто звертати увагу на:

  • персонал – чи має він достатній досвід і кваліфікацію;
  • доступ автосервісу до якісних автозапчастин;
  • наявність сучасного діагностичного обладнання – особливо важливо, якщо у вас новий автомобіль з великою кількістю автомобільної електроніки.

Критерій 1. Грамотний і досвідчений персонал

Ключовим фактором якості робіт на сучасній СТО є кадри. Саме від знань і навичок персоналу автосервісу залежить і правильність поставленого «діагнозу», і швидкість підбору запчастин, і коректність їх монтажу – тобто надійність відремонтованого вузла в цілому. А з огляду на факт, що конструкція сучасних автомобілів постійно ускладнюється, вимоги до кваліфікації співробітників СТО зростають.

Кваліфікований персонал – одна з головних переваг мережевих автомайстерень. Наприклад, співробітники мережі фірмових СТО «Бош Авто Сервіс» регулярно проходять навчання у власному Навчальному центрі компанії Бош. Причому курси підвищення кваліфікації передбачені для всіх кадрів автосервісу: від слюсарів, інженерів з діагностики автомобілів до керівників. Навчальний центр обладнаний класами для занять, має навчальну автомайстерню, оснащену як найсучасніша СТО. Тут готують фахівців з усіх напрямків: майстрів-приймальників, діагностів, електриків і фахівців з електроніки, мотористів, майстрів по роботі з ходовою частиною, кліматичного устаткування автомобіля тощо. Окремий напрямок – підготовка фахівців систем дизельного впорскування, в першу чергу – найскладнішого типу Common Rail.

Про високу кваліфікацію фахівців мережі «Бош Авто Сервіс» свідчить популярність СТО в українських автомобілістів. Уже кілька років поспіль фірмові СТО Бош стають фіналістами рейтинг-акції «Автоексперт. Кращий автосервіс». Рейтинг складається на основі результатів голосування автовласників і автолюбителів. Цього року дві СТО мережі увійшли до рейтингу кращих: Бош Сервіс Автодром Тернопіль – у категорії VIP СТО, та Bosch Car Service Tandem – у категорії Універсальна СТО.

Критерій 2. Сучасне діагностичне обладнання

Визначити, чому автомобіль працює не так, як передбачено його конструкторами, допомагає діагностичне обладнання, найчастіше – електронне, комп’ютеризоване. Неприємний нюанс в тому, що для кожної моделі авто, двигуна, а часом і для кожної модифікації потрібен свій комп’ютерний софт. А його, крім офіційних дилерів виробників, по всьому світу має лише кілька мереж незалежних універсальних СТО. У мережі «Бош Авто Сервіс» (понад 100 станцій по всій країні) така діагностична програма називається ESI[tronic], яка охоплює всі напрями несправностей більшої кількості моделей автомобілів.

Критерій 3. Підбір і установка якісних автозапчастин

Купівля нової деталі замість тієї, що зносилася або вийшла з ладу, часто перетворюється на проблему підбору. Адже «приміряти» і визначити її відповідність, як правило, можна тільки на СТО. На допомогу майстрам будь-який «Бош Авто Сервіс» має доступ до єдиної електронної бази для швидкого і точного підбору запчастин. Фірмові СТО пропонують широкий асортимент оригінальних автокомпонентів і комплектуючих від провідного виробника – компанії Bosch. На всі роботи та встановлені запчастини в мережі «Бош Авто Сервіс» надається 12 місяців гарантії.

 

Група компаній Bosch є провідним світовим постачальником технологій і послуг. У компанії працює близько 403 000 співробітників по всьому світу (дані на 31 грудня 2019 р.). У 2019 році оборот компанії становив 77,9 млрд євро. Діяльність Групи компаній Bosch ведеться з чотирьох бізнес-напрямків: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари, Будівельні технології та Енергетика. Як лідер у сфері Інтернету речей, Bosch пропонує інноваційні рішення для розумного будинку, розумного міста, автомобілів з Інтернет-підключенням і промисловості 4.0. Компанія використовує свій досвід і знання в сфері сенсорних технологій, програмного забезпечення та послуг, а також власний хмарний сервіс, щоб стати для клієнтів єдиним постачальником мережевих і багатопрофільних рішень. Стратегічною метою Групи компаній Bosch є створення інноваційних продуктів і послуг у сфері Інтернету речей для поліпшення рівня життя по всьому світу. Компанія Bosch підвищує якість життя завдяки розробці передових технологій з широким спектром можливостей і надихаючих рішень, «розроблених для життя».

До Групи компаній Bosch входять Robert Bosch GmbH і більше 440 дочірніх підприємств і регіональних компаній приблизно в 60 країнах. Разом з партнерами в сфері продажів і обслуговування, інженерами, виробничими майданчиками, а також розгалуженою мережею продажів компанія Bosch представлена майже в кожній країні світу. Інноваційна сила компанії є основою її процвітання в майбутньому. У 125 філіях компанії Bosch по всьому світу працюють близько 72 000 співробітників, які займаються науковими дослідженнями і розробками.

Компанія була заснована в Штутгарті в 1886 р. Робертом Бошем (1861-1942) як «Майстерня точної механіки та електротехніки». Особлива структура власності Robert Bosch GmbH гарантує Групі компаній Bosch підприємницьку свободу, що дозволяє здійснювати довгострокове планування та використовувати значну частину коштів для інвестування, забезпечуючи їй надійне майбутнє. Дев’яносто два відсотки акціонерного капіталу Robert Bosch GmbH належить благодійному фонду Robert Bosch Stiftung GmbH. Контрольним пакетом голосуючих акцій володіє Robert Bosch Industrietreuhand KG і виконує функції власника на підставі довірчого управління. Інша частина акцій належить родині Бош і Robert Bosch GmbH.

Додаткову інформацію можна отримати на сайтах: www.bosch.com, www.bosch.ua, www.iot.bosch.com, www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse

You may also like

Новини компаній

42,1% українських МСБ відзначають брак кваліфікованих працівників: Netpeak Group надає в паблік курси для навчання та адаптації співробітників

Хмарна LMS-платформа АcademyOcean (частина Netpeak Group), надасть українським компаніям безкоштовний доступ до 10 курсів з ...

Leave a reply