Як локальний продукт стає брендом, продається та масштабується?

Як локальний продукт стає брендом, продається та масштабується?

Подія буде корисна:

• виробникам, власникам та менеджменту українських компаній

• спеціалістам з маркетингу, реклами та продажів.

• усім зацікавленим у просуванні продуктів та брендів, а також у отриманні додаткових знань.

Під час інтенсиву у дискусійному форматі (QnA) вони поділяться своїм досвідом та зможуть допомогти відповісти на багато актуальних запитань, серед яких:

• Що збільшує впізнання локального бренду та закріплює його у свідомості споживача?

• Чи є альтернатива конкурентній боротьбі та чи може колоборація сприяти успіху бренда?

• Які основні помилки притаманні виробникам локальних продуктів? і.т.д.

Оставить комментарий