Vodafone поліпшив основні фінансові показники за результатами 2019 року. Дохід компанії в 2019 році збільшився в порівнянні з 2018 роком на 25% і склав 15,9 млрд грн.

Vodafone досяг значного зростання операційної ефективності в 2019 році: показник OIBDA збільшився на 21% в річному численні і досяг 8,3 млрд грн. Чистий прибуток компанії в 2019 році збільшився на 45% і склав 2,5 млрд грн.

Основною причиною збільшення доходів Vodafone стало збільшення числа користувачів data-тарифів і зростання споживання послуг передачі даних – в середньому за результатами року дата-клієнт Vodafone використовував 4,2 ГБ трафіку на місяць. В результаті дата-доходи компанії збільшилися на 52%. Зростання споживання стало можливим завдяки активному розширенню покриття мереж швидкісного інтернету. Сьогодні 4G мережа Vodafone доступна 71% українців, 86% населення може користуватися 3G покриттям.

Активне споживання стимулювали вигідні тарифи: лінійка тарифів Super Net з великим об’ємом інтернет-трафіку для клієнтів передплаченого зв’язку, а також молодіжний тариф Joice з безлімітним трафіком для топових мультимедійних майданчиків і сервісів. Вигідні дата-тарифи Vodafone залучили велику кількість нових інтернет-користувачів, що в сукупності з ростом дата-користування вплинуло на зростання ARPU. При цьому, тарифи Vodafone є одними з найдоступніших на ринку, про що свідчить найнижчий на ринку показник ARPU – 62,6 грн.

Також на зростання доходів вплинуло збільшення доходів від торговельної діяльності власної роздрібної мережі. На сьогоднішній день Vodafone Retail – один з найбільших ритейлерів у країні. Магазини Vodafone пропонують тільки сертифіковані товари: смартфони, різні гаджети, переносну електроніку, роутери, аксесуари. У магазинах також можна підключити будь-які послуги Vodafone і отримати кваліфіковану консультацію від експертів компанії.

«Висока ефективність компанії і стабільність бізнесу дали можливість нам рости вдвічі швидше, ніж ринок, а також на початку 2020 року здійснити успішний випуск єврооблігацій на зовнішньому фондовому ринку», – зазначає генеральний директор Vodafone Україна Ольга Устинова.

За результатами 2019 року абонентська база компанії залишається стабільною – 19,7 млн – з тенденцією до зростання, переважно в сегменті контрактних підключень.

Про Vodafone

Vodafone – одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, включаючи мобільний голосовий зв’язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює в 24 країнах, має партнерські угоди з операторами 42 країн і надає послуги фіксованого широкосмугового доступу в інтернет на 19 ринках. Станом на 31 грудня 2019 року Vodafone надає послуги близько 625 мільйонам абонентів мобільного зв’язку і 27 мільйону користувачів фіксованого інтернету. Більш детальна інформація на сторінці www.vodafone.com.

Vodafone Україна – провідна українська телеком компанія, яка надає послуги швидкісного інтернету 3G і 4G. Інвестиції Vodafone в період активного будівництва мереж швидкісного інтернету в 2015-2019 роках досягли рекордного на ринку показника в 25 млрд грн. На сьогоднішній день Vodafone забезпечує покриття 3G для 86% жителів України, і 4G для більш 71% жителів країни.

Рекордні інвестиції дозволили забезпечити технологічне лідерство і розвивати нові технологічні послуги – інтернет речей (IoT), технології та рішення для Smart City, аналітика великих даних, Mobile ID, Фінтех послуги, хмарні сервіси. В Україні послугами Vodafone користуються 19,8 млн клієнтів.

You may also like

Новини компаній

42,1% українських МСБ відзначають брак кваліфікованих працівників: Netpeak Group надає в паблік курси для навчання та адаптації співробітників

Хмарна LMS-платформа АcademyOcean (частина Netpeak Group), надасть українським компаніям безкоштовний доступ до 10 курсів з ...

Leave a reply