Vodafone та Полтавська ОДА запустили спільні онлайн маршрути для малолюдних та безпечних подорожей

Vodafone та Полтавська ОДА запустили спільні онлайн маршрути для малолюдних та безпечних подорожей

Vodafone розширив мапу сільських туристичних маршрутів Village Routes в рамках власного соціального проєкту Find&Follow. Спільно з Полтавською обласною державною адміністрацією було створено 3 нові маршрути Полтавщиною. Невдовзі планується розширення переліку туристичних локацій області.

Маршрути Village Routes розраховані на 1-2 дні. Кожен маршрут містить детальний опис локацій, контактну інформацію, геолокацію кожного об’єкта, поради щодо додаткових екскурсій, харчування, проживання. Це допомагає туристу швидко та легко орієнтуватись в нових умовах та приймати рішення, а також ретельно планувати подорож. Пропозиції щодо турів будуть цікавими як для тих, хто лише починає досліджувати Україну, так і для досвідчених туристів, які шукають нових вражень. Детальніше – на сайті проєкту https://findandfollow.com.ua.

Напрямок Village Routes створено також для того, щоб запропонувати українцям малолюдні безпечні подорожі сільською місцевістю, адже у даний час потрібно якомога відповідальніше ставитись до нових правил поведінки у зв’язку з поширенням COVID-19.

За даними Big Data аналітики від Vodafone за протягом місяця Полтавську область відвідує понад 545 тисяч гостей*. Найпопулярнішими за відвідуваністю містами на Полтавщині є Полтава, Миргород, Пирятин, Хорол та Лубни. А у ТОП-5 серед сіл та селищ увійшли смт Чорнухи, село Бутенки, Вільшанка, Залізничне та  Терешки.

«Розвиток внутрішнього туризму України, як ніколи, актуальний в умовах пандемії. Полтавщині важливо бути конкурентоспроможним регіоном на внутрішньому туристичному ринку. Саме тому співпраця з Vodafone Україна у рамках проєкту Find&Follow: Village Routes допоможе Полтавщині по-новому заявити про себе, як туристичну дестинацію. Важливо, що наш спільний проєкт розкриває потенціал невеличких містечок та сіл регіону, адже багато автентичних речей у розрізі туризму розташовані саме подалі від міської метушні: серце українського гончарства – Опішне, батьківщина Миколи Гоголя – однойменне село Гоголеве з унікальним музеєм-заповідником чи містечко гномів Country Land у с. Чечелеве. Місцеві виробники, на кшталт равликової ферми чи етномузею, де навчать готувати славнозвісні полтавські галушки, створюють для туристів особливий шарм, який не зустрінеш у жодному іншому регіоні. Маю надію, цей проєкт стане початком серії онлайн маршрутів, які складуть віртуальну мапу Полтавщини під брендом Find&Follow: Village Routes», – зазначила заступник голови Полтавської облдержадміністрації Катерина Рижеченко.

«Завдяки розширенню 4G покриття на сільську місцевість нам вдалось запропонувати туристам нові напрямки подорожей. А це дуже важливо саме зараз, як для створення умов для безпечного та малолюдного туризму в умовах епідемії COVID-19, так і для підтримки підприємницької діяльності в сільській місцевості. Ми відкриті до співпраці з обласними адміністраціями, представниками туристичної галузі, мандрівниками, які готові поділитися досвідом подорожей Україною. Дякую Полтавській обласній адміністрації за співпрацю та ініціативність», – додала генеральний директор Vodafone Україна Ольга Устинова.

Щотижня перелік маршрутів у кожній з областей доповнюється. Vodafone розширює географію туристичних локацій відповідно до розгортання 4G (LTE 900 МГц) мережі саме у сільській місцевості. Адже розвиток інформаційної інфраструктури істотно впливає на покращення туристичної привабливості регіону.

Find & Follow

У 2015 році Vodafone запустив власний туристичний проєкт Vodafone Smart Routes. Це інноваційні пішохідні туристичні маршрути в містах України. Маршрути візуалізуються за допомогою кам’яних табличок з QR-кодами та кумедними персонажами. Таблички з QR-кодами розміщені біля культурних та історичних пам’яток, кам’яні стрілочки вказують шлях до наступної локації, таким чином складаючи цілісний унікальний маршрут. Туристичні стежки наразі є у семи містах України: Києві, Львові, Чернівцях, Полтаві, Ужгороді, Черкасах та Херсоні.

У 2020 році Vodafone змінив назву туристичного проєкту на Find & Follow та запустив новий напрямок – Village Routes – для малолюдних подорожей сільською місцевістю. Наразі сільські туристичні маршрути розроблено для Закарпатської, Львівської, Івано-Франківської, Рівненської, Тернопільської, Волинської, Житомирської, Чернівецької, Хмельницької, Київської, Вінницької, Чернігівської, Херсонської, Одеської, Полтавської областей та Чорнобильської зони відчуження.

*дані за серпень 2020 року.

Про Vodafone

Vodafone – одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, включаючи мобільний голосовий зв’язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює в 22 країнах, має партнерські угоди з операторами 48 країн і надає послуги фіксованого широкосмугового доступу в інтернет на 17 ринках. Станом на 30 червня 2020 року Vodafone надає послуги близько 300 мільйонам абонентів мобільного зв’язку і 27 мільйону користувачів фіксованого інтернету. Більш детальна інформація на сторінці www.vodafone.com.

Vodafone Україна – провідна українська телеком компанія, яка надає послуги швидкісного інтернету 3G і 4G. Інвестиції Vodafone в період активного будівництва мереж швидкісного інтернету в 2015 – 3 кварталі 2020 року перевищили 28,1 млрд грн.

Рекордні інвестиції дозволили забезпечити технологічне лідерство і розвивати нові технологічні послуги – інтернет речей (IoT), технології та рішення для Smart City, аналітика великих даних, Mobile ID, Фінтех послуги, хмарні сервіси. В Україні послугами Vodafone користуються 19 млн клієнтів.

Оставить комментарий