Vodafone розширив мапу сільських туристичних маршрутів Village Routes в рамках власного соціального проєкту Find&Follow. Спільно з Полтавською обласною державною адміністрацією було створено 3 нові маршрути Полтавщиною. Невдовзі планується розширення переліку туристичних локацій області.
Маршрути Village Routes розраховані на 1-2 дні. Кожен маршрут містить детальний опис локацій, контактну інформацію, геолокацію кожного об’єкта, поради щодо додаткових екскурсій, харчування, проживання. Це допомагає туристу швидко та легко орієнтуватись в нових умовах та приймати рішення, а також ретельно планувати подорож. Пропозиції щодо турів будуть цікавими як для тих, хто лише починає досліджувати Україну, так і для досвідчених туристів, які шукають нових вражень. Детальніше – на сайті проєкту https://findandfollow.com.ua.
Напрямок Village Routes створено також для того, щоб запропонувати українцям малолюдні безпечні подорожі сільською місцевістю, адже у даний час потрібно якомога відповідальніше ставитись до нових правил поведінки у зв’язку з поширенням COVID-19.
За даними Big Data аналітики від Vodafone за протягом місяця Полтавську область відвідує понад 545 тисяч гостей*. Найпопулярнішими за відвідуваністю містами на Полтавщині є Полтава, Миргород, Пирятин, Хорол та Лубни. А у ТОП-5 серед сіл та селищ увійшли смт Чорнухи, село Бутенки, Вільшанка, Залізничне та Терешки.
«Розвиток внутрішнього туризму України, як ніколи, актуальний в умовах пандемії. Полтавщині важливо бути конкурентоспроможним регіоном на внутрішньому туристичному ринку. Саме тому співпраця з Vodafone Україна у рамках проєкту Find&Follow: Village Routes допоможе Полтавщині по-новому заявити про себе, як туристичну дестинацію. Важливо, що наш спільний проєкт розкриває потенціал невеличких містечок та сіл регіону, адже багато автентичних речей у розрізі туризму розташовані саме подалі від міської метушні: серце українського гончарства – Опішне, батьківщина Миколи Гоголя – однойменне село Гоголеве з унікальним музеєм-заповідником чи містечко гномів Country Land у с. Чечелеве. Місцеві виробники, на кшталт равликової ферми чи етномузею, де навчать готувати славнозвісні полтавські галушки, створюють для туристів особливий шарм, який не зустрінеш у жодному іншому регіоні. Маю надію, цей проєкт стане початком серії онлайн маршрутів, які складуть віртуальну мапу Полтавщини під брендом Find&Follow: Village Routes», – зазначила заступник голови Полтавської облдержадміністрації Катерина Рижеченко.
«Завдяки розширенню 4G покриття на сільську місцевість нам вдалось запропонувати туристам нові напрямки подорожей. А це дуже важливо саме зараз, як для створення умов для безпечного та малолюдного туризму в умовах епідемії COVID-19, так і для підтримки підприємницької діяльності в сільській місцевості. Ми відкриті до співпраці з обласними адміністраціями, представниками туристичної галузі, мандрівниками, які готові поділитися досвідом подорожей Україною. Дякую Полтавській обласній адміністрації за співпрацю та ініціативність», – додала генеральний директор Vodafone Україна Ольга Устинова.
Щотижня перелік маршрутів у кожній з областей доповнюється. Vodafone розширює географію туристичних локацій відповідно до розгортання 4G (LTE 900 МГц) мережі саме у сільській місцевості. Адже розвиток інформаційної інфраструктури істотно впливає на покращення туристичної привабливості регіону.
Find & Follow
У 2015 році Vodafone запустив власний туристичний проєкт Vodafone Smart Routes. Це інноваційні пішохідні туристичні маршрути в містах України. Маршрути візуалізуються за допомогою кам’яних табличок з QR-кодами та кумедними персонажами. Таблички з QR-кодами розміщені біля культурних та історичних пам’яток, кам’яні стрілочки вказують шлях до наступної локації, таким чином складаючи цілісний унікальний маршрут. Туристичні стежки наразі є у семи містах України: Києві, Львові, Чернівцях, Полтаві, Ужгороді, Черкасах та Херсоні.
У 2020 році Vodafone змінив назву туристичного проєкту на Find & Follow та запустив новий напрямок – Village Routes – для малолюдних подорожей сільською місцевістю. Наразі сільські туристичні маршрути розроблено для Закарпатської, Львівської, Івано-Франківської, Рівненської, Тернопільської, Волинської, Житомирської, Чернівецької, Хмельницької, Київської, Вінницької, Чернігівської, Херсонської, Одеської, Полтавської областей та Чорнобильської зони відчуження.
*дані за серпень 2020 року.
Про Vodafone
Vodafone – одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, включаючи мобільний голосовий зв’язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює в 22 країнах, має партнерські угоди з операторами 48 країн і надає послуги фіксованого широкосмугового доступу в інтернет на 17 ринках. Станом на 30 червня 2020 року Vodafone надає послуги близько 300 мільйонам абонентів мобільного зв’язку і 27 мільйону користувачів фіксованого інтернету. Більш детальна інформація на сторінці www.vodafone.com.
Vodafone Україна – провідна українська телеком компанія, яка надає послуги швидкісного інтернету 3G і 4G. Інвестиції Vodafone в період активного будівництва мереж швидкісного інтернету в 2015 – 3 кварталі 2020 року перевищили 28,1 млрд грн.
Рекордні інвестиції дозволили забезпечити технологічне лідерство і розвивати нові технологічні послуги – інтернет речей (IoT), технології та рішення для Smart City, аналітика великих даних, Mobile ID, Фінтех послуги, хмарні сервіси. В Україні послугами Vodafone користуються 19 млн клієнтів.