Vodafone розширив мережу онлайн маршрутів для зеленого туризму

Vodafone розширив мережу онлайн маршрутів для зеленого туризму

Vodafone розширив мережу Village Routes в рамках власного туристичного проекту Find&Follow. Окрім Закарпаття нові онлайн маршрути сільською місцевістю з’явились у Львівській, Івано-Франківській та Рівненській областях. Саме у цих областях, наступними після Закарпатської, було запущено мережу 4G (LTE 900 МГц) з метою покриття невеликих населених пунктів високошвидкісним мобільним інтернетом.

Нові маршрути Village Routes також розраховані на 1-2 дні. Кожен маршрут містить детальний опис локацій, контактну інформацію, геолокацію кожного об’єкта, поради щодо додаткових екскурсій, харчування, проживання. Це допомагає туристу швидко та легко орієнтуватись в нових умовах та приймати рішення, а також ретельно планувати подорож. Пропозиції щодо турів будуть цікавими як для тих, хто лише починає досліджувати Україну, так і для досвідчених туристів, які шукають нових вражень. Серед цікавинок туристичних стежок: стародавнє місто-фортеця «Тустань», мальовничий водоспад «Кам’янка», високогірне озеро «Несамовите», оповите моторошними легендами, та неповторний Тараканівський форт. Детальніше – на сайті проекту https://findandfollow.com.ua.

Перелік маршрутів у кожній з областей буде постійно доповнюватись. Продовжується співпраця з експертами проекту «Україна Інкогніта» щодо розробки унікальних маршрутів маловідомими місцями.

Відкриття напрямку Village Routes спрямоване на підтримку сільського туризму й підприємницької діяльності в селах. Саме розширення 4G покриття в областях дало Vodafone можливість запустити його спільно з регіональними адміністраціями. Окрім того, оператор пропонує українцям малолюдні безпечні подорожі сільською місцевістю, адже у даний час потрібно якомога відповідальніше ставитись до нових правил поведінки у зв’язку з поширенням COVID-19.

Find & Follow

У 2015 році Vodafone запустив власний туристичний проект Vodafone Smart Routes. Це інноваційні пішохідні туристичні маршрути в містах України. Маршрути візуалізуються за допомогою кам’яних табличок з QR-кодами та кумедними персонажами. Таблички з QR-кодами розміщені біля культурних та історичних пам’яток, кам’яні стрілочки вказують шлях до наступної локації, таким чином складаючи цілісний унікальний маршрут. Туристичні стежки наразі є у семи містах України: Києві, Львові, Чернівцях, Полтаві, Ужгороді, Черкасах та Херсоні.

У 2020 році Vodafone змінив назву туристичного проекту на Find & Follow та запустив новий напрямок – Village Routes – для малолюдних подорожей сільською місцевістю.

Про Vodafone

Vodafone – одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, включаючи мобільний голосовий зв’язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює в 22 країнах, має партнерські угоди з операторами 48 країн і надає послуги фіксованого широкосмугового доступу в інтернет на 17 ринках. Станом на 31 березня 2020 року Vodafone надає послуги близько 300 мільйонам абонентів мобільного зв’язку і 27 мільйону користувачів фіксованого інтернету. Більш детальна інформація на сторінці www.vodafone.com.

Vodafone Україна – провідна українська телеком компанія, яка надає послуги швидкісного інтернету 3G і 4G. Інвестиції Vodafone в період активного будівництва мереж швидкісного інтернету в 2015-2019 роках перевищили 26,6 млрд грн. На сьогоднішній день Vodafone забезпечує покриття 3G для 86% жителів України, і 4G для більше 74% жителів країни.

Рекордні інвестиції дозволили забезпечити технологічне лідерство і розвивати нові технологічні послуги – інтернет речей (IoT), технології та рішення для Smart City, аналітика великих даних, Mobile ID, Фінтех послуги, хмарні сервіси. В Україні послугами Vodafone користуються 19,5 млн клієнтів.

Оставить комментарий