Під час карантину Vodafone рекомендує своїм клієнтам використовувати сервіси для забезпечення віддаленої командної роботи між співробітниками компанії, а також віддаленого контролю над бізнесом. Зокрема, клієнти можуть винести свої вже існуючі в компанії рішення в хмару і отримати до них доступ, замовити готові набори інструментів «все в одному» (email, обмін повідомленнями, файлами, відеоконференції, зберігання і спільне редагування даних), налаштувати віддалений доступ до свого бізнесу, використовуючи «інтернет речей».

Office 365 від Vodafone – повний набір інструментів для бізнесу, що включає в себе електронну пошту бізнес-класу, сервіси аудіо і відеоконференцзв’язку, 1 ТБ хмарного сховища даних і нову версію пакету Microsoft Office. Все це доступно не тільки на комп’ютерах, а й на смартфонах. А завдяки технології 4G від Vodafone співробітники не відчують змін в швидкості комунікацій, переключившись з роботи в офісі на віддалений режим, в будь-якому місці, навіть там, де немає фіксованого доступу до інтернету.

Infrastrucure as a Service (IaaS) – це послуга з надання в користування комп’ютерних віртуальних обчислювальних ресурсів vCPU, vRAM, vHDD на базі обладнання, розташованого в дата-центрі Vodafone. Власники можуть винести всю інформаційну частину свого бізнесу в хмару, зробивши її доступною для всіх співробітників і максимально її убезпечивши. Серед можливостей IaaS:

  • оренда віртуальних обчислювальних ресурсів vCPU, vRAM, vHDD;
  • канал зв’язку зі швидкістю від 100 Мб/с до 1 Гб/с;
  • виділена IP-адреса;
  • тестування до 30 днів;
  • технічна підтримка 24/7.

Vodafone IoT Monitor – можливість з єдиного кабінету керувати IoT SIM-картами (використовуються в різних сенсорах, датчиках, лічильниках, встановлених, наприклад, на підприємстві). Користувач може самостійно побудувати бізнес-логіку подій і спланувати нотифікації про різні події, наприклад, в разі втрати карткою зв’язку, наближення до ліміту трафіку або блокування картки, якщо її несанкціоновано витягли з пристрою. Користувачам також надається можливість підключати до послуги клієнтські програми.

Mobile ID – послуга «цифровий підпис», яка фактично може замінити зв’язку логін-пароль в електронних системах, особливо це корисно при роботі з державними платформами. Зокрема, Mobile ID дозволяє значно спростити і прискорити процеси взаємодії з ДФС, забезпечивши функцію електронної ідентифікації особистості і послугу кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

ReporTax – чатбот, який вміє інтегруватися з Vodafone Mobile ID. Його основна функція – розраховувати і сплачувати податки, а також подавати звіти до держорганів. Бот вміє нагадувати дати оплат і навіть консультувати по складних питаннях з податками. Щоб вести бухгалтерію за допомогою бота, потрібно пройти процедуру реєстрації, передати йому ідентифікаційні дані, і завантажити електронний підпис (Mobile ID). Далі вже в автоматичному режимі бот буде ставити питання і на основі отриманих даних здійснювати платежі й оформляти документи. Наразі інтеграція Mobile ID в ReporTax завершена та розпочато етап користувацького тестування. До кінця березня всі, хто бажає взяти участь в тестуванні бота, можуть приєднатися до тестової групи. Для цього достатньо мати Mobile ID  від Vodafone та заповнити заявку за посиланням: https://forms.gle/wTPBis7EmK9Jt3X78.

Бізнес-розсилки – можливість оперативно інформувати клієнтів і/або співробітників про важливі події компанії за допомогою націлених розсилок. Орієнтування можна робити за певними ознаками, таким як вік, стать, рівень доходу, інтереси та інші, і відправляти повідомлення з пропозиціями, індивідуально підібраними під кожну людину. За допомогою розсилок в зв’язці з сервісом Vodafone Analytics можна також знаходити нових потенційних клієнтів, схожих на існуючих.

Про Vodafone

Vodafone – одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, включаючи мобільний голосовий зв’язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює в 24 країнах, має партнерські угоди з операторами 42 країн і надає послуги фіксованого широкосмугового доступу в інтернет на 19 ринках. Станом на 31 грудня 2019 року Vodafone надає послуги близько 625 мільйонам абонентів мобільного зв’язку і 27 мільйону користувачів фіксованого інтернету. Більш детальна інформація на сторінці www.vodafone.com.

Vodafone Україна – провідна українська телеком компанія, яка надає послуги швидкісного інтернету 3G і 4G. Інвестиції Vodafone в період активного будівництва мереж швидкісного інтернету в 2015-2019 роках досягли рекордного на ринку показника в 25 млрд грн. На сьогоднішній день Vodafone забезпечує покриття 3G для 86% жителів України, і 4G для більш 69% жителів країни.

Рекордні інвестиції дозволили забезпечити технологічне лідерство і розвивати нові технологічні послуги – інтернет речей (IoT), технології та рішення для Smart City, аналітика великих даних, Mobile ID, Фінтех послуги, хмарні сервіси. В Україні послугами Vodafone користуються 19,8 млн клієнтів.

You may also like

Новини компаній

42,1% українських МСБ відзначають брак кваліфікованих працівників: Netpeak Group надає в паблік курси для навчання та адаптації співробітників

Хмарна LMS-платформа АcademyOcean (частина Netpeak Group), надасть українським компаніям безкоштовний доступ до 10 курсів з ...

Leave a reply