Vodafone навчить клієнтів користуватися Big Data

Vodafone навчить клієнтів користуватися Big Data

З 21 травня Vodafone починає серію освітніх вебінарів «Big Data: нові виклики – нові рішення», присвячених можливостям Big Data аналітики для розвитку бізнесу. Учасниками вебінарів стануть бізнес-клієнти компанії.

Практику проведення регулярних вебінарів для спілкування зі своїми бізнес-клієнтами Vodafone впровадив з початку карантину. За цей час в них взяли участь близько 700 компаній по всій Україні. У період, коли бізнес масово переходив на віддалений режим роботи, найбільш затребуваними були теми, присвячені електронному документообігу, IaaS, сервісам самообслуговування. Зараз клієнти все частіше почали надсилати запити за тематикою роботи з даними, застосування Big Data в розвитку маркетингу, продажів, логістики, управління ризиками.

«За запитами своїх клієнтів і партнерів ми бачимо – бізнес зараз готовий дуже швидко адаптуватися до ситуації, що змінилася. Як ця криза вплинула і продовжує впливати на мою галузь, які нові можливості з’являються – питання, актуальні для кожної компанії. Сьогодні очевидно, що старі звичні методи не працюють, і потрібно шукати нові підходи, застосовувати нові технології, які в «хороші часи» відкладали на потім. Теми, пов’язані з аналітикою великих даних, машинним навчанням, штучним інтелектом, викликають сьогодні найбільший інтерес. Vodafone вже має чималий досвід в аналітиці Big Data і застосуванні отриманих результатів на практиці. Ми готові ділитися цим досвідом і давати нашим клієнтам нові можливості в розвитку їх бізнесу за допомогою сучасних підходів в роботі з даними», – зазначив Андрій Федоров, начальник департаменту бізнес-ринку Vodafone Україна.

Тема великих даних актуальна не тільки для великого бізнесу. Середній та малий бізнес так само успішно використовує інструмент, який дає можливість швидко і чітко аналізувати сигнали і вловлювати швидкоплинні тенденції ринку, допомагати в створенні актуальних пропозицій для клієнтів, оцінювати ризики і робити прогнози в продажах і маркетингу, вести персоналізовані комунікації на масовому ринку.

Починаючи з 21 травня вебінари будуть проводиться щочетверга об 11:00. Стати учасником вебінару зможуть всі бізнес-клієнти Vodafone.

Для цього достатньо зареєструватися за посиланням www.vodafone.ua/webinar-big-data.

Про Vodafone

Vodafone – одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, включаючи мобільний голосовий зв’язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює в 23 країнах, має партнерські угоди з операторами 42 країн і надає послуги фіксованого широкосмугового доступу в інтернет на 18 ринках. Станом на 31 грудня 2019 року Vodafone надає послуги близько 625 мільйонам абонентів мобільного зв’язку і 27 мільйону користувачів фіксованого інтернету. Більш детальна інформація на сторінці www.vodafone.com.

Vodafone Україна – провідна українська телеком компанія, яка надає послуги швидкісного інтернету 3G і 4G. Інвестиції Vodafone в період активного будівництва мереж швидкісного інтернету в 2015-2019 роках досягли рекордного на ринку показника в 25 млрд грн. На сьогоднішній день Vodafone забезпечує покриття 3G для 86% жителів України, і 4G для більш 71% жителів країни.

Рекордні інвестиції дозволили забезпечити технологічне лідерство і розвивати нові технологічні послуги – інтернет речей (IoT), технології та рішення для Smart City, аналітика великих даних, Mobile ID, Фінтех послуги, хмарні сервіси. В Україні послугами Vodafone користуються 19,7 млн клієнтів.

Оставить комментарий