Стіну в центрі м. Кам’янець-Подільський (Хмельницька обл.) прикрасило величезне графіті. Ксенія Шляхтина, переможниця арт-конкурсу «Герої вулиць», разом з професійним муралістом намалювала за власним ескізом на фасаді університетського корпусу дівчину з бандурою.

Проект «Герої вулиць» відбувся в Україні влітку 2016 року, давши професійним художникам і аматорам без досвіду рівні шанси долучитися до глобального вуличного мистецтва. Він розкрив таланти людей, які, можливо, ніколи в житті не наважились б на створення такого масштабного проекту, але яким є, що сказати світу.

«Для мене ця темношкіра дівчина – символ експресивності, натхненності та творчої сили, які притаманні музикантам з африканським корінням, – пояснює Ксенія Шляхтина, переможниця конкурсу “Герої вулиць”. – Ця бандуристка – втілення самої музики. Вона граційна, чуттєва, трохи первісна і заразом сповнена колориту інших народів».

mural

 

Вибір Кам’янця-Подільського зумовлений тим, що він набуває дедалі більшого значення як осередок сучасного мистецтва і, зокрема, вуличної культури. Окрім знаменитої фортеці місто стає популярнішим завдяки арт-подіями національного та міжнародного рівня, а також своїм численним графіті. Велика кількість туристів у поєднанні з комфортною компактністю роблять Кам’янець-Подільський свого роду величезною галереєю просто неба.

Мурал-переможець конкурсу «Герої вулиць» нанесли на стіну Кам’янець-Подільського Національного Університету ім. Огієнка на одній з центральних вулиць міста. Дівчина-бандуристка щодня милуватиме око тисячам людей: студентам і професорам, місцевим мешканцям і туристам. Темпи, з якими мистецтво муралу розвивається в Україні, змушує дедалі більше іноземців говорити про нашу країну як про особливий осередок стріт-арту.

«Ми в захваті від роботи Ксенії, що поєднує і суто національні мотиви, і космополітичні, споконвічну давнину і втілення культури нової доби. Це відмінний мотив для муралу, адже і саме графіті походить від доісторичного наскельного живопису, водночас уособлюючи сучасне мистецтво, – ділиться Жанна Стрельникова, маркетинг-менеджер категорії газованих напоїв компанії PepsiCo, ініціатора проекту “Герої вулиць”. – Кажуть, людина красить місце – тепер ця чарівна музикантка прикрашатиме не менш чарівний Кам’янець-Подільський. Цей мурал – зафіксований момент творчості, посланий в майбутнє, і подарунок бренда Pepsi прекрасному місту, що стає новою арт-столицею України».

Про PepsiCo

Компанія PepsiCo радує смачними продуктами споживачів у понад 200 країнах світу. 2015 року обсяг продажів PepsiCo склав понад 63 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay (закуски), Gatorade (спортивні та функціональні напої), Pepsi-Cola (газовані та негазовані напої), Quaker (зернові продукти і каші) та Tropicana (соки). Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують мільярд доларів.

В основі діяльності компанії лежить принцип «Відповідально до мети» – ми прагнемо досягати відмінних фінансових результатів, забезпечуючи стійке зростання компанії. На практиці підхід «Відповідально до мети» означає, що компанія PepsiCo виробляє широкий асортимент продуктів харчування та напоїв, при цьому знижує вплив на навколишнє середовище і скорочує виробничі витрати за рахунок інноваційних рішень, забезпечує комфортні умови роботи для своїх співробітників, а також поважає і підтримує місцеві спільноти тих країн, в яких компанія працює, та інвестує в їхнє майбутнє.

You may also like

Leave a reply