Минуло вже більше року як Уряд підтримав бренд Ukraine Now.

За цей час він став брендом успіху, попри песимістичні прогнози скептиків, які вважали, що він забудеться за кілька місяців. Навпаки Ukraine Now росте і летить. Це знак, яким маркують якісні товари, за підтримки якого проводять сучасні івенти, спортивні змагання та культурні заходи. Це бренд, який зумів завоювати прихильність не лише самих українців, які оздоблюють ним одяг і побутові предмети, а й був відмічений міжнародною спільнотою, отримавши нагороди на престижних дизайнерських конкурсах.

Перемоги

На міжнародній арені Ukraine Now гучно заявив про себе майже одразу після презентації. Єдиний бренд України, розроблений агенцією Banda, отримав одну з найбільш престижних премій у сфері дизайну – Red Dot Design Award у категорії Corporate Identity.

Слід зазначити, що в рамках конкурсу 24 експерти виділили бренд серед більш ніж 8600 робіт із 45 країн світу. Церемонія нагородження відбулася у  Берліні.

Ця нагорода – визнання української креативної індустрії. Подія стала дуже гарною промоцією держави.

Більше того, єдиний бренд Ukraine NOW увійшов до підбірки найкращих зразків та трендів дизайну логотипів за версією авторитетного сайту Fast Company. Як зазначено на даному ресурсі, українці, розробляючи бренд, адаптували його до сучасних тенденцій щодо застосування акцентів для привернення уваги.

Вітчизняна креативна спільнота також не залишила нове лого без нагород. Ukraine Now визнано переможцем у номінації «Ребрендинг року: змінюйся або йди додому» за версією X-Ray Marketing Awards 2018. Крім того, друге місце бренд посів у номінації «Революція комунікацій». Х-Ray Marketing Award – це щорічна премія, де кращі маркетинг-команди та кампанії України визначаються шляхом голосування.

Ukraine Now – перша успішна маркетингова кампанія з популяризації України, яку високо оцінюють експерти як в Україні, так і за кордоном. І попереду ще багато перемог та здобутків.

Бренд мандрує світом

Звичайно, в сучасному світі надзвичайно великої кількості інформаційних продуктів – без промоції не обійтись. Саме тому українці докладають максимум зусиль, щоб ознайомити іноземців з брендом, рекламуючи власну країну.

У країнах Європи за підтримки Міністерства інформаційної політики України відбулася акція «Ukraine NOW: Eurotour». Команда проекту на двоповерховому брендованому автобусі «Ukraine NOW» відвідала Варшаву, Берлін та Прагу. Крім презентації бренда, мешканців та гостей цих міст за допомогою технології віртуальної реальності знайомили з наймальовничішими куточками України.

У липні бренд представили на третій Конференції з питань реформ в Україні, яка пройшла в Торонто. Захід зібрав високопосадовців топ-рівня та провідних міжнародних експертів. Гості більше дізнавались про ділові та інвестиційні можливості в Україні, знайомилися із продуктами українських креативних індустрій.

Міністерство інформаційної політики, зокрема, державний секретар Артем Біденко в травні презентував бренд у Швеції на міжнародній конференції «Публічна дипломатія в часи конфліктів: Скандинавські, Балтійські та Східноєвропейські перспективи». Під час першої панелі конференції «Брендування в часи конфліктів» Артем Біденко розповів про комунікаційні виклики, які стоять перед Україною та продемонстрував успішні кроки в їх подоланні.

На 8-му Форумі Дунайської стратегії ЄС для Дунайського регіону в Бухаресті (Румунія) ознайомив міжнародну аудиторію з Ukraine Now радник Міністра інформаційної політики України Мирослав Ільяш.

You may also like

Leave a reply