Олександр Кубраков, голова Укравтодору, сповістив, що Державний дорожній фонд не задовольняє потреби фінансування для оновлення, нової розбудови і утримання мережі доріг.

Доступними джерелами надходження коштів назвав: введення плати за проїзд для транзитних вантажівок, державно-приватні партнерства, кредитні засоби під державні гарантії. Ось чому агентство обрало шлях довготермінового фінансування під інфраструктурні облігації.

Для керування інвестиціями утворять державний фонд – акціонерне товариство у структурі Укравтодора з початковим капіталом до трьох мільярдів доларів.

Держфонд сформує уставний капітал завдяки випуску інфраструктурних облігацій, заснування спільних підприємств і залучення інституційних інвесторів. Далі – планують переведення державного фонду під юрисдикцію Міжнародного інвестиційного арбітражу.

За матеріалами InVenture

You may also like

Економіка

Інструменти регулювання господарської діяльності переглядатимуть у прискореному режимі

Кабінет Міністрів створив Міжвідомчу робочу групу з питань прискореного перегляду інструментів державного регулювання господарської діяльності, основними завданнями ...

Leave a reply