Група IT-компаній Netpeak Group та агентство інтернет-маркетингу Netpeak спрямували 2 млн грн на підтримку ЗСУ в спеціальному проєкті благодійної організації Хвиля’91 — фабрики з виробництва дронів.

У рамках проєкту фонд Хвиля’91 та Національна гвардія виготовляють дрони (FPV), які в порівнянні з цивільними дронами оптимальніше використовувати завдяки вантажопідйомності до 1,2 кг — при цьому їхня вартість в 9 разів менша і не перевищує 200$.

«Ми хотіли б, щоб Україна перемогла не лише завдяки підтримці цивілізованого світу, що, звісно, на даний момент критично, а й за рахунок технологій, інновацій та власних розробок. Україна не має такої кількості ресурсів у вигляді нафти, газу та корисних копалин. У нас немає 140 млн населення, готового виконати злочинний та терористичний наказ. Зате ми маємо кмітливість, одних з найкращих інженерів світу і розробників сучасного софту. І ми повинні перемогти в цій війні за рахунок інновацій. Для цього ми хотіли б, щоб подібних проєктів ставало все більше в країні. Тому ми вирішили підтримати такий технологічний та ефективний проєкт розробки українських FPV-дронів», — говорить засновник групи компаній Netpeak Group Артем Бородатюк.

Завдяки інвестиціям Netpeak Group, Хвиля’91 змогла масштабувати розробку та виробництво БпЛА, що дало можливість ефективніше допомагати військовим.

«Війна переходить з конвенційної у високотехнологічну. В армії зростає потреба в інноваціях. Саме тому ми запустили фабрику, де разом з військовими розробляємо й виготовляємо дрони-камікадзе. Наші моделі пройшли тестування, ба більше — вони вже використовуються на фронті. Оскільки пріоритетом благодійного фонду є ефективність, окрім виробництва дронів, ми ще навчаємо управляти ними у школі БпЛА. Пройшовши двотижневий курс, військові успішно застосовують їх у боротьбі з ворогом», — говорить засновник благодійної організації Хвиля’91 Олександр Яковенко.

Дрони — це одноразова бойова сила, і ресурс, який необхідно постійно відновлювати. Безперебійне, системне виробництво дозволить закрити цю потребу.

«Ми продовжуємо системно сприяти обороні України не тільки на економічному та інформаційному фронті, а й допомагаємо у мілітарному сегменті, підтримуючи появу технологічних проєктів українського виробництва. Ініціатива Хвиля’91 з дронами є сучасною, інноваційною та ефективною. Вірю, що це має наблизити нашу перемогу над країною-терористом», — говорить CEO агентства інтернет-маркетингу Netpeak Дмитро Скляр.

Ви можете задонатити на дрон-камікадзе

або зробити вільний внесок на підтримку проєкту Хвиля’91 за реквізитами:

Моно: 5375 4114 2328 8633⁣⁣

ПриватБанк: 5169 3351 0111 9473⁣⁣

Банка Моно: bit.ly/3v8pIY5

Netpeak Group — група ІТ-компаній з фокусом на performance-маркетингу та створенні власних SaaS-платформ, мобільних додатків і нових проєктів у сфері digital.

You may also like

Новини компаній

ПриватБанк та UNFPA створили унікальний мікрокурс для підлітків «Фінансові не дрібниці», який навчить їх турбуватися про гроші та свій ментальний стан

Cучасний та зрозумілий для юної аудиторії мікрокурс з фінансової грамотності та водночас на підтримку ментального ...
Новини компаній

Підприємці та бізнес Криворіжжя зможуть отримати в ПриватБанку гранти та кредитну підтримку на відновлення та розвиток бізнесу

ПриватБанк запрошує підприємців та малий і середній бізнес Криворізького району стати учасниками нової програми «Підтримка ...

Comments are closed.