Група IT-компаній Netpeak Group та агентство інтернет-маркетингу Netpeak спрямували 2 млн грн на підтримку ЗСУ в спеціальному проєкті благодійної організації Хвиля’91 — фабрики з виробництва дронів.

У рамках проєкту фонд Хвиля’91 та Національна гвардія виготовляють дрони (FPV), які в порівнянні з цивільними дронами оптимальніше використовувати завдяки вантажопідйомності до 1,2 кг — при цьому їхня вартість в 9 разів менша і не перевищує 200$.

«Ми хотіли б, щоб Україна перемогла не лише завдяки підтримці цивілізованого світу, що, звісно, на даний момент критично, а й за рахунок технологій, інновацій та власних розробок. Україна не має такої кількості ресурсів у вигляді нафти, газу та корисних копалин. У нас немає 140 млн населення, готового виконати злочинний та терористичний наказ. Зате ми маємо кмітливість, одних з найкращих інженерів світу і розробників сучасного софту. І ми повинні перемогти в цій війні за рахунок інновацій. Для цього ми хотіли б, щоб подібних проєктів ставало все більше в країні. Тому ми вирішили підтримати такий технологічний та ефективний проєкт розробки українських FPV-дронів», — говорить засновник групи компаній Netpeak Group Артем Бородатюк.

Завдяки інвестиціям Netpeak Group, Хвиля’91 змогла масштабувати розробку та виробництво БпЛА, що дало можливість ефективніше допомагати військовим.

«Війна переходить з конвенційної у високотехнологічну. В армії зростає потреба в інноваціях. Саме тому ми запустили фабрику, де разом з військовими розробляємо й виготовляємо дрони-камікадзе. Наші моделі пройшли тестування, ба більше — вони вже використовуються на фронті. Оскільки пріоритетом благодійного фонду є ефективність, окрім виробництва дронів, ми ще навчаємо управляти ними у школі БпЛА. Пройшовши двотижневий курс, військові успішно застосовують їх у боротьбі з ворогом», — говорить засновник благодійної організації Хвиля’91 Олександр Яковенко.

Дрони — це одноразова бойова сила, і ресурс, який необхідно постійно відновлювати. Безперебійне, системне виробництво дозволить закрити цю потребу.

«Ми продовжуємо системно сприяти обороні України не тільки на економічному та інформаційному фронті, а й допомагаємо у мілітарному сегменті, підтримуючи появу технологічних проєктів українського виробництва. Ініціатива Хвиля’91 з дронами є сучасною, інноваційною та ефективною. Вірю, що це має наблизити нашу перемогу над країною-терористом», — говорить CEO агентства інтернет-маркетингу Netpeak Дмитро Скляр.

Ви можете задонатити на дрон-камікадзе

або зробити вільний внесок на підтримку проєкту Хвиля’91 за реквізитами:

Моно: 5375 4114 2328 8633⁣⁣

ПриватБанк: 5169 3351 0111 9473⁣⁣

Банка Моно: bit.ly/3v8pIY5

Netpeak Group — група ІТ-компаній з фокусом на performance-маркетингу та створенні власних SaaS-платформ, мобільних додатків і нових проєктів у сфері digital.

You may also like

Comments are closed.