Досягнуті домовленості з французьким концерном Alstom показали необхідність якнайшвидшого прийняття у другому читанні законопроекту №3739, який робить локалізацію (поставку комплектуючих українського виробництва) обов’язковою умовою при закупівлі імпортної продукції машинобудування за державні гроші. Про це в середу, 19 травня, заявив заступник глави комітету Верховної Ради з економічного розвитку Дмитро Кисилевський, виступаючи на засіданні ВР.

Він нагадав, що спочатку на переговорах про умови локомотивів Alstom для “Укрзалізниці” представники французького концерну пропонували локалізацію в 15%, однак потім погодилися підвищити її до 35%.

“Дуже показово, що ті, хто відповідають за співпрацю з європейськими партнерами, вважають, що локалізація неможлива і європейські партнери начебто проти. А представники Міністерства внутрішніх справ України, які вели ці перемовини, при активній позиції глав парламентських комітетів економічного розвитку і транспорту довели, що таке можливо. І уклали угоду, яка вигідна обом сторонам”, – підкреслив Дмитро Кисилевський.

Досягнуті домовленості з Alstom означають, що українська держава не просто віддасть гроші за імпортні товари – оскільки українські підприємства поставлятимуть 35% запчастин, робіт і послуг для цих локомотивів, зазначив заступник голови комітету ВР з економрозвитку.

“Тисячі українських робітників та інженерів отримають роботу і зарплату. А міста і держбюджет отримають нові податкові надходження. І це робочі місця і податки у нас в Україні, а не за кордоном. Яких ще сигналів нам, колеги, не вистачає, щоб нарешті винести в зал законопроект про локалізацію? Переконаний, що ми навчимося поважати себе як країну, поважати своїх виробників, своїх інженерів і робітників, і введемо локалізацію як постійно діючу вимога при держзакупівлях”, – заявив Кисилевський, звертаючись до депутатів у сесійній залі.

Нагадаємо, 21 липня 2020 року  ВР прийняла в першому читанні законопроект №3739 про локалізацію промислового виробництва при закупівлі закордонного обладнання для держкомпаній і держустанов.

На думку представників промислових підприємств, остаточне прийняття документа щодо обов’язкового виробництва в Україні частини закупованої за кордоном машинобудівної продукції надасть імпульс залученню масштабних інвестицій в національну економіку.

You may also like

Думка експерта

Як розрахувати частку сільгосптоваровиробництва та не втратити статус платника єдиного податку IV групи?

Хто має подавати Розрахунок частки сільгосптоваровиробництва? Сільгосптоваровиробники (юридичні особи) для переходу на спрощену систему оподаткування ...

Leave a reply