Досягнуті домовленості з французьким концерном Alstom показали необхідність якнайшвидшого прийняття у другому читанні законопроекту №3739, який робить локалізацію (поставку комплектуючих українського виробництва) обов’язковою умовою при закупівлі імпортної продукції машинобудування за державні гроші. Про це в середу, 19 травня, заявив заступник глави комітету Верховної Ради з економічного розвитку Дмитро Кисилевський, виступаючи на засіданні ВР.

Він нагадав, що спочатку на переговорах про умови локомотивів Alstom для “Укрзалізниці” представники французького концерну пропонували локалізацію в 15%, однак потім погодилися підвищити її до 35%.

“Дуже показово, що ті, хто відповідають за співпрацю з європейськими партнерами, вважають, що локалізація неможлива і європейські партнери начебто проти. А представники Міністерства внутрішніх справ України, які вели ці перемовини, при активній позиції глав парламентських комітетів економічного розвитку і транспорту довели, що таке можливо. І уклали угоду, яка вигідна обом сторонам”, – підкреслив Дмитро Кисилевський.

Досягнуті домовленості з Alstom означають, що українська держава не просто віддасть гроші за імпортні товари – оскільки українські підприємства поставлятимуть 35% запчастин, робіт і послуг для цих локомотивів, зазначив заступник голови комітету ВР з економрозвитку.

“Тисячі українських робітників та інженерів отримають роботу і зарплату. А міста і держбюджет отримають нові податкові надходження. І це робочі місця і податки у нас в Україні, а не за кордоном. Яких ще сигналів нам, колеги, не вистачає, щоб нарешті винести в зал законопроект про локалізацію? Переконаний, що ми навчимося поважати себе як країну, поважати своїх виробників, своїх інженерів і робітників, і введемо локалізацію як постійно діючу вимога при держзакупівлях”, – заявив Кисилевський, звертаючись до депутатів у сесійній залі.

Нагадаємо, 21 липня 2020 року  ВР прийняла в першому читанні законопроект №3739 про локалізацію промислового виробництва при закупівлі закордонного обладнання для держкомпаній і держустанов.

На думку представників промислових підприємств, остаточне прийняття документа щодо обов’язкового виробництва в Україні частини закупованої за кордоном машинобудівної продукції надасть імпульс залученню масштабних інвестицій в національну економіку.

Вам також може сподобатися

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *