Мартін буде тісно співпрацювати з JBL в презентаціях продуктів, заходах та кампаніях. JBL роками є супутником Гаррікса, і він завжди носить із собою навушники JBL, щоб мати доступ до музики в дорозі. Спільне захоплення, створення веселих і щасливих моментів за допомогою музики.

Амстердам, 22 квітня 2021 р. – один із наймолодших та найуспішніших ді-джеїв та продюсерів, Мартін Гаррікс, є суперзіркою, який приєднався до аудіо-бренду JBL як один із амбасадорів світу. Мартін стане ідеальним обличчям майбутніх продуктових кампаній та живих виступів на заходах JBL.

«Якийсь час JBL був моїм аудіо-брендом, тому я дуже радий, що тепер можу назвати себе амбасадором світового бренду”. Мартін Гаррікс сказав: “Я завжди оточений музикою, тому творча співпраця з ними – це можливість, від якої я не міг би відмовитись».

«Ми бачили, як ентузіазм, хвилювання та життєва енергія Мартіна викликають у величезних стадіонів людей найвищі емоції задоволення. У JBL ми створюємо продукти надаючи емоції та найкращий звук, який поєднує людей у всьому світі », – сказав Ральф Сантана, директор з маркетингу в HARMAN. «Ми раді, що Мартін є амбасадором. Він приносить енергію, яка об’єднає та надихне наших шанувальників JBL по всьому світу, і ми не можемо дочекатись початку нашої співпраці».
Мартін Гаррікс, будучи хедлайнером найбільших фестивалів, покорюючи нові території, співпрацюючи з найбільшими зірками, та є засновником власного звуко записуючого бренда.

Мартін Гаррікс приєднується до вражаючої команди амбасадорів JBL, включаючи футбольних зірок Вірджилія ван Дейка та Лукаса Ернандеса і музичну зірку Бебе Редша, з якою Гаррікс створив неймовірний хіт 2016 року «In the Name Of Love». Його партнерство з JBL має бути неймовірним.

Компанія «Карма Діджитал» з 1996 року представляє на ринку України продукцію найбільших європейських і американських виробників світло-, аудіо- та відео-техніки: Harman Group (AMX, AKG, Arcam, harman / kardon, Infinity, JBL, JBL Synthesis, JBL PRO, Lexicon, Mark Levinson , Revel), Piega, Van Den Hul, Elac, Core Brands (Aton, Elan, Sunfire, Niles, Xantech), Ground Zero, Sharp, JVC, Screen Research, Lutron, RTI, iPort, Stewart Filmscreen.

You may also like

Новини компаній

42,1% українських МСБ відзначають брак кваліфікованих працівників: Netpeak Group надає в паблік курси для навчання та адаптації співробітників

Хмарна LMS-платформа АcademyOcean (частина Netpeak Group), надасть українським компаніям безкоштовний доступ до 10 курсів з ...

Leave a reply