Бренд Green Energy продовжує «легалізовуватися» в Україні, ламаючи стереотипи та використовуючи доступні канали для комунікації з прогресивною аудиторією. На початку травня за участі відомих блогерів був втілений сміливий, як і вся комунікація бренда, Instagram-проект під назвою «Твоя легальна трава вдома». 

Суть полягала в тому, що під час заборони прогулянок парками та скверами дев’ять популярних медійних персон – тверк-богиня Mamasita, співачки Nikky Rocket та Olya Shelby, репер U_C, учасник гурту «Агонь» та колишній соліст Quest Pistols Антон Савлепов, актор телесеріалу «Школа» Destin Lovel, учасники першого та другого сезону «Топ-модель по-українськи» Анна Суліма і Дмитро Топоринський, а також герой четвертого сезону серіаліті «Київ удень та вночі» Саша Озолін – отримали від Green Energy™ клаптик живого газону розміром 50×50 для чілу «на природі» та декілька баночок енергетичного напою для натхнення. Зі своїм «острівцем свободи» вони творили все, що завгодно, зокрема – ділилися з підписниками думками про зелену енергію, якої зараз так бракує вдома… Меседж кампанії «Твоя легальна трава вдома» полягав у тому, щоб у легкій та дотепній манері донести: Green Energy™ є абсолютно безпечним, законним та корисним продуктом з огляду на цілющі властивості ненаркотичного канабіса.

Концепція по-весняному свіжої рекламної кампанії була розроблена креативною агенцією mozgi ideas. Ось як коментує проект креативний директор Влад Болсун: «Всі сміливі ідеї виникають спонтанно, а реалізуються – легко й органічно. Так вийшло і з нашим спільним проектом з Green Energy. Всі етапи – від появи задуму до останньої публікації – було реалізовано за рекордні 10 днів! Так ми самі надихнулися забавною ідеєю. Приємно, що з таким же ентузіазмом сприйняли цей легкий стьоб і наші блогери, які за тональністю своєї комунікації дуже резонують із аудиторією Green Energy. Активація виявилася надзвичайно актуальною, зважаючи на “позастереотипний” імідж бренда та контекст останніх місяців, про що й свідчать одержані результати».

Підсумком активації стало охоплення аудиторії у понад 458 тисяч осіб. Під час кампанії вдалося залучити максимально широку вікову групу ЦА Green Energy™ – 18-35 років. Якраз ці молоді люди – активні користувачі соцмереж – найбільше схильні ставити все під сумнів та фільтрувати «інформаційні вкиди», вони мають звичку переглядати стереотипи і робити власні сміливі висновки, що й передбачає ідеологія бренда.

«В нашому креативному проекті ми ні до чого не закликаємо і нікого не переконуємо. Наш бренд – за свободу мислення, за відсутність правил і повчань. Ми просто говоримо з нашим споживачем його мовою: сміливо, креативно, з гумором, додаючи через вирази “хочу траву” або “сиджу на траві” грайливий сенс комунікації. Ми просто підбадьорюємо і надихаємо його у важкі часи, показуючи, що навіть за умов соціальної дистанції він у своїх вільних поглядах – не один. Наочно демонструємо, що в будь-яких обставинах можна знайти свій “зелений острівець енергії”, щоб поповнити сили для подолання тимчасових життєвих труднощів», – прокоментувала Олена Чувакіна, бренд-директор Групи Компаній «Нові Продукти».

Травневий Instagram-проект за участі лідерів суспільної думки став продовженням глобальної кампанії Green Energy™ в стилі «розвінчання міфів», зокрема стосовно такого визнаного у світі рафінованого суперфуду, як канабіс, із метою спонукати аудиторію рішуче виходити за рамки буденності та бути прогресивними в сприйнятті досягнень сучасності. Незважаючи на «екстравагантність» напою для українського ринку і такі виклики, як табуювання теми канабіса у соціальних мережах, а також інші законодавчі обмеження у рекламуванні продукту, бренду вкотре вдалося донести важливу інформацію до споживачів та закріпити позитивні асоціації щодо напою.

Довідка 

Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 17 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.

Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.

Група Компаній виробляє 37 найменувань продуктів під 14 брендами: APPS, WHY NOT, «Природне Джерело», SHAKE, NON STOP, PIT BULL, KING’S BRIDGE, REVO Energy, REVO Alco Energy, EatMe, GREEN ENERGY, DIABLO, FRIDAY, БІРТЕЙЛЬ.

Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система  менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності двом міжнародним стандартам – ISO 9001 та ISO 22000.

Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році та діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проекти понад 2 млн грн.

Сайт: http://www.newproducts.ua/

You may also like

Новини компаній

42,1% українських МСБ відзначають брак кваліфікованих працівників: Netpeak Group надає в паблік курси для навчання та адаптації співробітників

Хмарна LMS-платформа АcademyOcean (частина Netpeak Group), надасть українським компаніям безкоштовний доступ до 10 курсів з ...

Leave a reply