Удосконалена гумова кромка щітки склоочисника для вищої ефективності, довговічності та безшумної роботи навіть за екстремально низьких температур

  • Нове покоління двокомпонентного складу гуми;
  • Менше стирання та повільніше зношування завдяки спеціальній домішці в складі гуми;
  • Підвищена стійкість до впливу навколишнього середовища та забруднень на лобовому склі;
  • Протестовано в польових умовах.

Розробники компанії Bosch удосконалили двокомпонентний склад гуми склоочисників Aerotwin. До складу гумової кромки вони додали спеціальний компонент, завдяки якому гумовий профіль став значно ефективнішим та стійкішим до впливів навколишнього середовища. Удосконалена формула суміші зробила і без того зносостійкий каучук Power Protection Plus ще більш стійким до стирання, а також до впливів таких факторів, як УФ-випромінювання та озон.

Результати численних тестувань, проведених як у польових, так і лабораторних умовах, довели:

  • Оновлені щітки Bosch Aerotwin забезпечують бездоганну якість очищення скла без розводів навіть під негативним механічним впливом на гумову кромку таких забруднень, як, наприклад, комахи, пил, пилок.
  • Нова гумова кромка Bosch Aerotwin демонструє менше стирання і, отже, значно збільшує строк експлуатації склоочисників.
  • Завдяки удосконаленій формулі гумової кромки оновлені щітки мають ще кращі показники безшумної роботи – склоочисник рухається по склу особливо плавно і тихо, незалежно від погодних умов.
  • Властивості оновленої гуми зберігаються навіть в екстремальних умовах – за аномально високих та низьких температур (щітки з оновленою гумою були протестовані в умовах суворої північноєвропейської зими, зранку, в мороз мінус 17-20 градусів).

Стійкий і бездоганний результат очищення завдяки довговічному гумовому профілю склоочисника

Крім того, двірники Aerotwin оснащені двома спеціально виготовленими пластинами, що пружинять, Evodium. Вони передають контактний тиск щітки склоочисника на лобове скло та рівномірно розподіляють тиск по всій довжині двірника на лобовому склі. З одного боку, це сприяє рівномірному очищенню без розводів. З іншого боку, рівномірний контактний тиск пластин Evodium у поєднанні з новою поліпшеною гумовою сумішшю забезпечують підвищений опір і зниження зносу кромки склоочисника.

Протестовано в польових умовах

Розробці оновлених Aerotwin передував триступеневий етап тестування. Інженери заводу з виготовлення щіток склоочисників Bosch, що розташований у місті Тінен, Бельгія, а також співробітники східноєвропейських офісів Bosch випробували чотири різні профілі гуми в польових умовах, зокрема при температурі –20 градусів. У процесі тестування особливу увагу звертали на ефективність роботи щіток саме в умовах суворих морозів, притаманних центрально- та північноєвропейським країнам.

  1. На першому етапі, перед встановленням склоочисників, фахівці виміряли основні параметри важеля склоочисника, що впливають на ефективність роботи щіток:
  • силу тиску важеля,
  • кут нахилу до скла у двох позиціях – горизонтальному та вертикальному.
  1. На другому етапі щітки перевірили в процесі експлуатації за двома основними параметрами:
  • якість очищення скла – відсутність смуг і розводів;
  • рівень шуму – за допомогою спеціального пристрою для вимірювання звуку експерти фіксували рівень шуму, що виникає під час роботи щіток Aerotwin.

Рух склоочисника по склу не повинен видавати будь-які неприємні звуки, що можуть дратувати та відвертати увагу водія. Саме безшумна робота щіток – один з ключових показників їх преміальної якості.

  1. Третій етап передбачав повторні тестування кожні 1,5-2 місяці.

За результатами проведених випробувань, інженери Bosch визначили профіль гуми з найкращими показниками. Саме його використали для виробництва оновлених Bosch Aerotwin.

Bosch Group є провідним постачальником технологій та послуг у світі. У компанії працює близько 394 500 працівників (станом на 31 грудня 2020 року). Продажі компанії у 2020 році за попередніми оцінками склали 71,6 млрд. євро. За видами діяльності, компанія поділяється на чотири бізнес-сектори: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари та Енергетика та Будівельні технології. Як провідний постачальник IoT, Bosch пропонує інноваційні рішення для «розумних будинків», промисловості 4.0 та автомобілів з Інтернет-підключенням. Компанія використовує свій досвід і знання у сфері сенсорних технологій, програмного забезпечення та послуг, а також власний хмарний сервіс, щоб стати єдиним постачальником мережевих і багатопрофільних рішень для клієнтів. Стратегічною метою групи компаній Bosch є забезпечення життя людей підключеними до Інтернету продуктами та рішеннями, які або містять штучний інтелект (AI), або були розроблені та виготовлені з його допомогою. Bosch покращує якість життя в усьому світі за допомогою інноваційних продуктів та послуг, що надихають. Компанія Bosch створює технології, які «винайдені для життя». До складу Bosch Group входить компанія Robert Bosch GmbH та близько 440 дочірніх і регіональних компаній у 60 країнах. Світова мережа виробничих, інженерних та торгових мереж Bosch охоплює майже всі країни світу. Основою для майбутнього зростання компанії є її інноваційний потенціал. У 126 підрозділах компанії Bosch по всьому світу працюють 72 600 співробітників у галузі досліджень та розробок, а також близько 30 000 розробників програмного забезпечення.

Компанію заснував Роберт Бош (1861-1942) у 1886 році у Штутгарті  як «Майстерню точної механіки та електротехніки». Особлива структура власності Robert Bosch GmbH гарантує Групі компаній Bosch підприємницьку свободу, що дозволяє здійснювати довгострокове планування і використовувати значну частку коштів для інвестування, забезпечуючи їй надійне майбутнє. 94% акціонерного капіталу Robert Bosch GmbH належить благодійному фонду Robert Bosch Stiftung GmbH. Контрольним пакетом акцій володіє Robert Bosch Industrietreuhand KG і виконує функції власника на підставі довірчого управління. Інша частина акцій належить родині Бош і Robert Bosch GmbH.

Додаткова інформація доступна онлайн на сайтах: www.bosch.ua, www.bosch.com.

You may also like

Новини компаній

42,1% українських МСБ відзначають брак кваліфікованих працівників: Netpeak Group надає в паблік курси для навчання та адаптації співробітників

Хмарна LMS-платформа АcademyOcean (частина Netpeak Group), надасть українським компаніям безкоштовний доступ до 10 курсів з ...

Leave a reply