Semantrum запустив Telegram-бот до парламентських виборів

Semantrum запустив Telegram-бот до парламентських виборів

Спеціально до дострокових парламентських виборів команда Semantrum випустила безкоштовний Telegram-bot «ОбирайТе». У боті збирається інформація про політичні партії, їх лідерів та про першу десятку зі списків партій, які ми незабаром побачимо у виборчих бюлетенях.

У боті відображаються всі публікації, в яких згадуються політики та партії, з більше ніж 7 000 українських медіа, у тому числі з веб, ТБ, радіо та друкованих ЗМІ. Кількість тем, на які можна підписатись, а також кількість повідомлень не обмежені.

Бот буде цікавий політичним партіям і кандидатам, які бажають відслідковувати згадки про себе та конкурентів; політтехнологам та PR-спеціалістам для уникнення репутаційних ризиків та пошуку PR-можливостей; журналістам – для отримання повної картини та пошуку інсайтів, а також пересічним громадянам, що прагнуть зробити свідомий вибір у липні 2019 р.

Для того, щоб почати моніторинг, необхідно додати бот до вашого Telegram за посиланням  https://t.me/obyrajte2019_bot.

Також для того, щоб картина перед виборами була більш повною, користувачам доступні ще два боти:

Перший допоможе розпізнати інформаційні вкиди у медіа-простір та уникнути медіа-маніпуляцій, а другий дасть уявлення про картину з точки зору закордонних ЗМІ.

Всі боти безкоштовні. Додайте їх до свого Telegram та в реальному часі отримуйте нові публікації безпосередньо у своєму смартфоні.

Компанія Semantrum – виробник легкого SaaS рішення для збору згадок та репутаційного аудиту компанії.

Система Semantrum шукає згадки про ваші та конкурентні бренди в базі даних, зібраних з веб-медіа, соціальних медіа (Twitter, Facebook, Youtube, Telegram), сайтів відгуків та пошуку роботи. Ви бачите додаткові атрибути для всіх ваших згадок – тональність, покриття, тип згадки, чи був ваш бренд вирішальним для цієї публікації чи ні; імена осіб, географічні розташування, бренди та компанії, які згадувалися під вашим брендом; ви можете отримати всю необхідну інформацію для прийняття рішень. Дані представлені стрічкою повідомлень та  інтерактивними графіками, які можна доповнити додатковими зовнішніми даними, наприклад, Google Analytics або вашими фінансовими даними.

Оставить комментарий