Пандемія вплинула на спадання частки ринку автомобілів. Але, приміром, Південна Корея і Туреччина навпаки підійняли виручку за продаж автівок.

Об’єми продажу авто у світі минулого року

Китай

Порівняно з 2019-м попит на нові легкові авто зменшився на 6,7 відсотків до 19,7 мільйонів одиниць. Попередні роки авторинок також рухався вниз.

Найжорсткіша фаза карантину припала на людей і це стало причиною спаду продажу автомобілів на 81,7 відсотків. У березні – повернулися до праці дилерські центри. У 2-му півріччі спостерігалася динаміка росту ринку.

Можна припустити, якби не пандемія, китайський авторинок вийшов би на кінець року у плюс.

США

За даними BestSellingCarsBlog на 2-му за розміром міжнародному авторинку продано 14,59 мільйонів легкових і легких комерційних автомобілів. Це на 14,6 відсотків меньше, порівняно з 2019-им.

Влада США не встановлювала 2-ий локдаун восени і взимку, що дозволило ринку не так суттєво впасти.

Європа

За об’єднаними даними ACEA по ЄС, країнам-членам Європейської асоціації вільної торгівлі і Великобританії, авторинок Європи знизився на 24,3 відсотки до 11 961 182 авто.

Європейська влада зверталася до дуже жорстких карантинних обмежень навесні. Зараз – бореться з 2-ою хвилею пандемії.

Осінньо-зимові пандемічні заходи не такі посилені, але все ж вплинули на загальну європейську статистику.

Падіння

  • В Німеччині (один із найбільших гравців європейського авторинку) реєстрації нових легкових авто впали на 19,1 відсоток до 2 917 678 одиниць.
  • У Франції – на 25,5 відсотків, на облік поставлено 1 650 118 одиниць.
  • У Великобританії — на 29,4 відсотків, зареєстровано – 1 631 064 одиниць.
  • В Італії – на 27,9 відсотків до 1 381 496 одиниць.
  • В Іспанії — на 32,3 відсотків до 851 211 одиниць.
  • У Бельгії — на 21,5 відсоткіів до 431 491 одиниць.
  • У Польщі — на 22,9 відсотків до 428 347 одиниць.
  • У Хорватії — на 42,8 відсотків до 36 005 одиниць.
  • У Норвегії — на 0,7 відсотків, на облік поставлено 141 412 одиниць.

Японія

За даними JADA (Асоціація японських автодилерів), зважаючи на пандемію, продаж легкових авто (зокрема, кей-карів) впав на 11,5 відсотків до 4 598 615 одиниць.

Індія

За даними autopunditz.com, спад ринку на 17 відсотків, продали 2 427 779 одиниць.

Бразилія

За даними Fenabrave (Федерація автодилерів Бразилії), ринок зменшився на 26,6 відсотків до 1 950 889 автомобілів. Лекгові авто – спад на 28,6 відсотків до 1 615 620.

Південна Корея

Влада змогла швидко локалізувати поширення вірусу. Не зважаючи на тижні простою заводів навесні, авторинок минулого року, за даними BestSellingCarsBlog, підійнявся на 5,8 відсотків до 1 874 630 одиниць. 1 597 655 проданих авто — це Hyundai, Kia, Genesis и й SsangYong.

Росія

Продаж нових легкових і легких комерційних авто, за даними АЕБ, зменшився на 9,1 відсотків до 1 598 825 одиниць.

Вплинуло на ситуацію падіння доходів громадян та застій в економіці.

Канада

Продаж легкових і легких комерційних авто, за даними  BestSellingCarsBlog, впали на 19,7 відсотків до 1 560 840 одиниць.

Австралія

За даними BestSellingCarsBlog, продаж нових легкових та легких комерційний авто впали на 13,7 відсотків до 916 968 одиниць.

Туреччина

За даними BestSellingCarsBlog, продажі зросли на 61,3 відсотків, 772 788 легкових авто.

Попри пандемічні обмеження, ринок підійнявся.

Україна

Ринок впав на 2,16 відсотків. У найбільші карантинні обмеження в березні-квітні ринок недоотримав половини продажів. Втім за 6 місяців протягом року виручка зростала.

Продаж легкових авто зменшився на 3,04 відсотки, а реалізація автомобілів комерційного сегменту (LCV) зросла на 6,9 відсотків.

Це впливало на ті компанії, що працювали в 1-му сегменті.

Лідер українського авто ринку – компанія «Рено Україна». Вдалося втримати 17,2 відсотків українського ринку. Друге (як і в 2019) – «Тойота Україна». Додала продажі і збільшила частку – до 15,7 відсотків. Третє, як і в 2019-му,  – «УкрАвто». Об’єм продажу у компанії впав і зменшила частку на ринку.

«Пежо-Сітроєн Україна» підійняла продажі на 32 відсотки, додала 2 пункти у частці ринку.

«Порше Україна» зайняла 6,6 відсотків ринку.

«Віннер Імпортс» і «АВТО Інтернешнл» підійняли продаж і посили вплив на ринку.

10000-ий рубіж змогли подолати 3 компанії, а об’єми – понад 5 тис. проданих авто – 9 дистриб’юторів.

Найпопулярніші легкові авто різних класів

  • Ravon R2 – А-клас
  • Renault Sandero – В-клас
  • Renault Logan – клас B-High
  • Renault Megane – C-клас
  • Skoda Octavia – клас C-High
  • Mercedes-Benz C-Class – D-клас
  • Toyota Camry – Е-клас
  • Mercedes-Benz S-Class – F-клас

Авторинок України в 2021-му

Локдаун-2, що був у січні 2021-го, забрав можливість в авторинку почати успішно рік.

За даними AUTO-Consulting, в перший місяць актуального року було реалізовано 5,7 тис. нових легкових авто, что на 17,3 відсотків менше в порівнянні з 2020-им.

Жодному гравцю не вдалось продити більше тисячі одиниць, хоча в той самий період роком раніше два оператори робили вищі продажі.

Січневий лідер Toyota – 17 відсотків українського ринку. Друге – Renault, третє – Skoda – зростання продажу на 11 відсотків.

Шосте – Suzuki – підіймання на 42 відсотки.

Найчастіше у січні купляли Toyota Rav4, Renault Duster, Kia Sportage. Далі – це Nissan Qashqai.

За матеріалами InVenture

You may also like

Leave a reply