ПриватБанк приєднався до Всеукраїнської інформаційної кампанії із захисту прав споживачів страхових послуг “Знай свої права: страхування”, яку організовує Національний банк України.

Ключове завдання та мета кампанії “Знай свої права: страхування” – захист прав страхувальників та поліпшення знань споживачів про страхові послуги. У її межах споживачі отримають роз’яснення щодо найпоширених питань із вибору страхової компанії, страхових продуктів, укладення договору страхування та як діяти, коли трапився страховий випадок. Також Національний банк разом із партнерами розповість про зміни, які очікують споживачів страхових послуг у зв’язку з оновленням законодавства.

“ПриватБанк є одним з найбільших українських цифрових супермаркетів страхових продуктів, ми у співпраці з провідними страховими компаніями пропонуємо клієнтам зручний спосіб придбання полісів на всі випадки життя, та розвиваємо сучасні сервіси керування страховками через Приват24 – від оформлення полісів до подання заявки про страховий випадок онлайн, – відзначає член правління ПриватБанк з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко. – Тому банк активно підтримує ініціативи регулятора, спрямовані на розвиток сучасного страхового ринку та фінансової культури страхування серед українців.

Одним із пріоритетів Національного банку як регулятора страхового ринку є оновлення застарілого законодавства, яке не відповідало потребам учасників ринку та запиту споживачів страхових послуг. 01 січня 2024 року введено в дію новий Закон України “Про страхування”, перехідний період адаптації норм якого закінчується 01 липня 2024 року. Водночас 17 червня 2024 року була ухвалена нова редакція Закону України “Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів”. Нове законодавство не лише підвищує стійкість страхового ринку, а й передбачає значний перелік вимог до страховиків щодо обов’язкового розкриття для споживачів вичерпних відомостей про умови договорів страхування.

“Національний банк захищає права споживачів фінансових послуг і проводить систематичну роботу, спрямовану на поліпшення стандартів обслуговування та забезпечення прозорості і стійкості фінансових установ. Цьогоріч наша інформаційно-просвітницька кампанія “Знай свої права” присвячена страхуванню і має на меті нагадати споживачам про те, як важливо не допускати порушення своїх прав під час користування фінансовими послугами. Національний банк став регулятором страхового ринку порівняно нещодавно, тож споживачі інколи не знають, що можуть звернутися до нас для захисту своїх прав. Прийняття та удосконалення законодавства, розроблення нових нормативно-правових актів, що посилюють захист прав споживачів страхових послуг, дають змогу попередити порушення. Оновлення законодавства сприяє тому, щоб страховики могли прозоро та якісно доносити інформацію про страхові продукти і послуги. Поінформовані споживачі – більш захищені, адже здатні приймати усвідомлені рішення щодо укладення договорів страхування”, – наголосила перший заступник Голови Національного банку Катерина Рожкова.

Інформаційна кампанія триватиме до кінця вересня 2024 року у всіх регіонах України. Онлайн-майданчиком для її проведення стане освітній сайт Національного банку з фінансової грамотності “Гаразд”. Один із розділів сайту присвячений страхуванню та страховим послугам. Також на цій онлайн-платформі користувачі можуть перевірити свої знання, пройшовши тематичний тест про страхування.

Кампанія “Знай свої права: страхування” відбувається за підтримки міжнародного партнера – Проєкту USAID “Інвестиції для стійкості бізнесу”.

You may also like

Comments are closed.