Найпопулярніший в Україні мобільний банк Приват24 у оновленій версії запустив нове єдине меню “Комунікації”, де тепер можна зв’язатися з банком через “Допомогу онлайн”, улюблені месенджери чи напряму подзвонити до банку. 

У новому меню користувачи знайдуть інформацію про подані раніше подані заявки та можуть напряму повідомити банку про підозру на шахрайство. Також у меню Комунікації ви знайдете додаткові номери телефонів банку, ,завжди актуальну Мапу відділень, банкоматів та терміналів, наші офіційні сторінки у соціальних мережах.

You may also like

Новини компаній

ПриватБанк випускає спеціальні картки для отримання державних коштів на оздоровлення дітей, що потребують особливої соціальної уваги та підтримки

1 червня ПриватБанк приєднався до експериментального державного проекту єОздоровлення – монетизації послуг на оздоровлення та ...

Comments are closed.