Найпопулярніший в Україні мобільний банк Приват24 у оновленій версії запустив нове єдине меню “Комунікації”, де тепер можна зв’язатися з банком через “Допомогу онлайн”, улюблені месенджери чи напряму подзвонити до банку. 

У новому меню користувачи знайдуть інформацію про подані раніше подані заявки та можуть напряму повідомити банку про підозру на шахрайство. Також у меню Комунікації ви знайдете додаткові номери телефонів банку, ,завжди актуальну Мапу відділень, банкоматів та терміналів, наші офіційні сторінки у соціальних мережах.

You may also like

Новини компаній

Понад 300 000 українців вже відкрили картки «Кешбек «Зроблено в Україні» в ПриватБанку, щоб отримувати додатковий 10% кешбек за розрахунки

За перші дні від старту програм “Національний кешбек”  313 000 українців вже  відкрили в ПриватБанку спеціальні ...

Comments are closed.