Vodafone аналізував чинники, які позначаються на швидкості передавання даних.

Результати висновків виклав у рекомендаціях. Вони допоможуть користувачам підійняти швидкість мобільного інтернету до максимально можливого.

Швидкість залежить від контент-провайдера, оператора і  користувача.

Від чого залежить швидкість на стороні користувача:

1) Наявність USIM-карти, яка, на відміну від старої SIM, забезпечує підтримку 4G технології.

Як вплинути: готовність до 4G клієнти Vodafone можуть самостійно і безкоштовно перевірити за допомогою єдиного USSD-запиту – набрати *222# і натиснути кніпку виклику. У відповідь оператор надішле SMS з результатом перевірки смартфону і SIM-карти. Абоненти передоплати можуть замінити карту самостійно, придбавши відповідний стартовий пакет, зокрема, 4G смартфон в інтернет-крамниці Vodafone і отримати покупку в найближчій крамниці чи замовити адресну доставку чи доставку до відділення Нової Пошти.

2) Модель смартфона – різні пристрої дозволяють досягати різних швидкостей. Якщо пристрій підтримує технологію мережі, яка дозволяє підіймати швидкість інтернету, пристрій видаватиме високу швидкість.

На стадії вибору смартфона важлива характеристика технології зв’язку, які підтримує смартфон, і категорія терміналу (UE category) – від цього залежить здатність терміналу підтримувати агрегацію частот і кілька потоків інформації одночасно, що безпосередньо впливає на швидкість передавання інформації.

Також для максимальної швидкості необхідно, щоб телефон підтримував частоти, доступні в Україні: Band 3 (LTE 1800), Band 7 (LTE 2600) і Band 8 (LTE 900).

3) Місцеперебування – віддаленість користувача від найближчої базової станції обернено пропорційно впливає на швидкість мобільного інтернету.

На боці контент-провайдера:

1) Відстань від пристрою до сервера, на якому знаходиться контент, яким користується користувач зараз. Якщо контент знаходиться на міжнародному сервері, то швидкість першого доступу до нього буде нижче, оскільки сигналу доведеться проходити по транспортному шляху аж до іншого континенту. Щоб уникнути великої затримки в передачі контенту, часто великі компанії розміщують локальні сервера в країні. Так, при першому доступі до контенту він завантажується на локальний сервер, забезпечуючи простий і швидкий доступ для користувача.

2) Браузер також може впливати на якість користування

Важливо використовувати найновішу версію браузера. Кількість відкритих сторінок в браузері на смартфоні, завантаження безлічі файлів зменшує швидкість інтернету  користувача.

3) Встановлені провайдером сервіси обмеження на швидкість завантаження даних.

4) Оптимізація швидкості завантаження веб-сторінок.

Браузери пропонують встановити надбудови, які надають можливість оптимізувати сторінки і прискорити роботу. Видалення непотрібного розширення і встанолення блокування непотрібних користувачеві сценаріїв, таких як реклама, сценарій відстеження, тощо теж покращує швидкість.

На боці оператора

Які технології, налаштування та корисності застосовує Vodafone в Україні:

1) Ширина спектра – ширша смуга частот, задіяна під конкретну технологію, вища швидкість передачі даних і більшій кількості користувачів оператор може забезпечити високу швидкість інтернету. Vodafone використовує технології так званого «дихаючого» спектра – Cloud Air, коли абоненти можуть використовувати один частотний ресурс для різних сервісів і різних технологій. Такий перерозподіл ресурсів на мережі відбувається за мілісекунди. Завдяки цьому оператор може гнучко збільшувати смугу пропускання, в якій працює той чи інший сервіс.

2) Додаткові корисності – завдяки використанню високих порядків технології MIMO, Vodafone досягає високої абонентської швидкості. Оператор також впроваджує агрегацію між різними діапазонами частот і гнучко розподіляє абонентів з різними профілем споживання в межах діапазону, необхідного і достатнього для такого споживання.

3) Оптимізація налаштувань мережі – якість для кінцевого користувача. Vodafone покращує клієнтський сервіс і використовує показники Quality of servce, завдяки чому вдається досягати низьких затримок в мережі для конкретних типів сервісів.

4) Якість телеком обладнання, яке використовує оператор.

За матеріалами прес-служби Vodafone

You may also like

Новини компаній

42,1% українських МСБ відзначають брак кваліфікованих працівників: Netpeak Group надає в паблік курси для навчання та адаптації співробітників

Хмарна LMS-платформа АcademyOcean (частина Netpeak Group), надасть українським компаніям безкоштовний доступ до 10 курсів з ...

Leave a reply