5 березня актуального року підходить до завершення адаптаційний етап, який встановила Мінекономіки. В цей час підприємці харчових продуктів мали перейти до нового формату нанесення інформації на упаковку фасованих товарів.
Минулоріч значно впали використання певних категорій харчових продуктів, продажі.
В підприємств сформувалися великі залишки пакувальних матеріалів.
У випадку, коли не продовжать адаптаційний етап, виробникам списуватимуть великі об’єми фасованих харчових продуктів та пакувальних матеріалів, так як складові маркування не відповідають новим правилам.
Втрати для виробників – величезні, невиправдані, адже це про етикетку і не торкається безпеки та якості продукту.
За прогнозами компаній, що належать до Асоціації, втрати можуть бути до кількох мільйонів UAH для певних виробників. Це переживання зайвих проблем у нелегкі часи.
В пандемії виробники стикнулися з неможливістю своєчасного налаштування виробничих ліній. Перевірки правильності налаштування критерію кількості фасованих товарів в упаковці та його відхилення від номінального значення, що є обов’язковим відповідно до наказу Мінекономіки.
За інформацією виробників, сервіси в інших країнах не гарантують прибуття в Україну до завершення адаптаційного етапу для перевірки роботи обладнання.
Деякими харчовими підприємствами в Україні на період карантину встановлені обмеження щодо перебування сторонніх осіб на підприємстві для здійснення безпеки персоналу.
Бізнес вважає, що варто подовжити перехідний період до 5 березня 2022-го.
За матеріалами Української Бізнес Асоціації