5 березня актуального року підходить до завершення адаптаційний етап, який встановила Мінекономіки. В цей час підприємці харчових продуктів мали перейти до нового формату нанесення інформації на упаковку фасованих товарів.

Минулоріч значно впали використання певних категорій харчових продуктів, продажі.

В підприємств сформувалися великі залишки пакувальних матеріалів.

У випадку, коли не продовжать адаптаційний етап, виробникам списуватимуть великі об’єми фасованих харчових продуктів та пакувальних матеріалів, так як складові маркування не відповідають новим правилам.

Втрати для виробників – величезні, невиправдані, адже це про етикетку і не торкається безпеки та якості продукту.

За прогнозами компаній, що належать до Асоціації, втрати можуть бути до кількох мільйонів UAH для певних виробників. Це переживання зайвих проблем у нелегкі часи.

В пандемії виробники стикнулися з неможливістю своєчасного налаштування виробничих ліній. Перевірки правильності налаштування критерію кількості фасованих товарів в упаковці та його відхилення від номінального значення, що є обов’язковим відповідно до наказу Мінекономіки.

За інформацією виробників, сервіси в інших країнах не гарантують прибуття в Україну до завершення адаптаційного етапу для перевірки роботи обладнання.

Деякими харчовими підприємствами в Україні на період карантину встановлені обмеження щодо перебування сторонніх осіб на підприємстві для здійснення безпеки персоналу.

Бізнес вважає, що варто подовжити перехідний період до 5 березня 2022-го.

За матеріалами Української Бізнес Асоціації

You may also like

Новини компаній

Клієнти ПриватБанку можуть придбати за державною програмою пільгової іпотеки єОселя приватні будинки, таунхауси та дуплекси

Відтепер клієнти ПриватБанку зможуть придбати в іпотеку приватні будинки, дуплекси і таунхауси за державною програмою ...

Leave a reply