За підсумками 2022 року майже 97% клієнтів ПриватБанку сплачували комунальні та інші платежі онлайн через цифрові канали. Як повідомив член правління ПриватБанку з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко, 70% клієнтів минулого року зазвичай робили  платежі у смартфоні та мобільному додатку Приват24, ще 18,5% клієнтів у веб версії Приват24.

За допомогою терміналів самообслуговування ПриватБанку роблять платежі 3,7% клієнтів, більше 3% користуються сервісом регулярних платежів, 2% – іншими цифровими сервісами. У відділеннях ПриватБанку, за даними статистики 2022 року, платежі здійснюють лише 3,3% клієнтів. 

Загалом за минулий рік клієнти ПриватБанку здійснили через банк понад 670 млн комунальних та інших платежів на загальну суму понад 560 млрд грн.

You may also like

Новини компаній

ПриватБанк та UNFPA створили унікальний мікрокурс для підлітків «Фінансові не дрібниці», який навчить їх турбуватися про гроші та свій ментальний стан

Cучасний та зрозумілий для юної аудиторії мікрокурс з фінансової грамотності та водночас на підтримку ментального ...
Новини компаній

Підприємці та бізнес Криворіжжя зможуть отримати в ПриватБанку гранти та кредитну підтримку на відновлення та розвиток бізнесу

ПриватБанк запрошує підприємців та малий і середній бізнес Криворізького району стати учасниками нової програми «Підтримка ...

Comments are closed.