Миронівський хлібопродукт концептуально змінився. За франшизою провідної агропромислової компанії України відчинили чимало нових закладів – крамниць “М’ясомаркет” та “Döner Market”.

1-ий “М’ясомаркет” побачила Україна у липні минулого року. Минулого тижня відчинили 54-й подібний заклад у Харкові.

“М’ясомаркети” — новий формат крамниць поруч з домом із ультимативним вибором м’яса,  м’ясної продукції від МХП. Відповідно до концепції – жодних традиційних продавців.

Замість них – м’ясні сомельє, які дарують гостям приємні враження від гастрошопінгу, поширюють ідеї рецептів смачних м’ясних страв, допомагають з відбором складників.

В асортименті: курятина, м’ясна продукція (індичка, свинина, яловичина), молочна продукція, соуси, інше.

За матеріалами Союзу птахівників України

You may also like

Новини компаній

Наглядова рада ПриватБанку підтвердила пріоритети найкращих стандартів корпоративного управління та ефективного розвитку найбільшого державного банку

Пріоритетами нового складу наглядової ради ПриватБанку є продовження традицій найкращих світових практик корпоративного управління, подальший ...

Leave a reply