lifecell оголошує результати II кварталу 2020 року: ключові фінансові показники зростають, у червні компанія вийшла на чистий прибуток

lifecell оголошує результати II кварталу 2020 року: ключові фінансові показники зростають, у червні компанія вийшла на чистий прибуток

Оператор мобільного зв’язку lifecell підбиває фінансові та операційні підсумки діяльності за другий квартал 2020 року. Дохід компанії виріс на 7,7%, а показник EBITDA на 10,2% на річній основі. Завдяки ефективній операційній діяльності компанії, зростання обсягів споживання дата-трафіку та голосових послуг дозволило компанії вийти на чистий прибуток у червні 2020 року.

ДОХІД: У другому кварталі 2020 року операційний дохід lifecell збільшився на 7,7% за рік ― до 1 596,3 млн грн (порівняно з 1 481,9 млн грн у другому кварталі 2019 року). Таке збільшення доходу зумовлене зростанням прибутку від підвищеного споживання послуг мобільного Інтернету та голосових послуг на фоні зниження доходів від роумінгу через закриття кордонів під час пандемії COVID-19. Відновлення роумінгових послуг почалося у травні-червні 2020 року.

EBITDA і МАРЖА EBITDA: Показник EBITDA за підсумками другого кварталу 2020 року зріс на 10,2% — до 880,1 млн грн (порівняно з 798,8 млн грн у другому кварталі 2019 року). У результаті маржа EBITDA становила 55,1% у другому кварталі 2020 року (у другому кварталі 2019 року цей показник складав 53,9%).

АБОНЕНТСЬКА БАЗА: У другому кварталі 2020 року активна 3-місячна абонентська база lifecell зросла на 11,8 % на річній основі, до 7,6 млн абонентів (6,8 млн у другому кварталі 2019 року) і на 1,3 % порівняно з попереднім кварталом (7,5 млн у першому кварталі 2020 року).

Активна 3-місячна база користувачів швидкісного Інтернету на базі 4.5G на кінець другого кварталу 2020 року становила 56% від усіх користувачів дата-послуг, що призвело до зростання споживання таких послуг в мережі оператора. Відповідно середнє споживання дата-трафіку за рік зросло на 60% на річній основі.

ARPU і MoU: Активний 3-місячний ARPU у другому кварталі 2020 року зменшився на 3% на річній основі і становив 70,3 грн порівняно з минулорічним показником 72,5 грн. Водночас показник 12-місячного активного MoU виріс на 19.3% на річній основі – 175,8 хвилин (147,4 хвилин у другому кварталі 2019 року).

CAPEX і Net loss: У другому кварталі 2020 року капітальні вкладення lifecell зросли на 25,9 % на річній основі — до 440,8 млн грн проти 350,0 млн грн у другому кварталі 2019 року. Чистий збиток lifecell у другому кварталі 2020 року становив 34,0 млн грн порівняно з 293,2 млн грн чистого збитку у другому кварталі 2019 року. У червні операційна діяльність компанії дозволила вийти на чистий прибуток.

У другому кварталі 2020 року компанія продовжувала збагачувати клієнтській досвід своїх абонентів завдяки збільшенню проникнення цифрових послуг для клієнтів. Під час пандемії lifecell пропонував рішення для підтримки своїх абонентів – компанія запустила застосунок Likar Online, в якому можна отримати консультацію фахових лікарів щодо стану здоров’я в режимі 24/7.

lifecell український діджитал-оператор, що надає справжню свободу спілкування. За допомогою доступного високошвидкісного мобільного Інтернету lifecell відкриває сучасні можливості мобільної комунікації для всіх категорій користувачів незалежно від віку чи знань технологій. lifecell належить Turkcell — турецькому постачальнику конвергентних телекомунікаційних і технологічних послуг. Станом на кінець другого кварталу 2020 року активна 3-місячна абонентська база lifecell становила 7,6 мільйонів користувачів. Як діджитал-оператор і лідер ринку з проникнення смартфонів lifecell пропонує тарифи та послуги, які є найбільш зручними та вигідними для користувачів розумних пристроїв.

Оставить комментарий