Lenovo Group оголосила результати діяльності Групи за другий квартал12 поточного фінансового року2, що демонструють підвищення прибутковості рік до року 10-й квартал поспіль. Чистий прибуток у другому кварталі зріс на 6%, порівняно з аналогічним періодом минулого року, до $541 млн, а дохід Групи зріс до $17,1 млрд, що на 3% більше, ніж торік.

Усі основні підрозділи Групи показали збільшення операційного прибутку, що свідчить про подальший прогрес у досягненні мети Групи щодо подвоєння рентабельності в середньостроковій перспективі. Крім того, диверсифіковані механізми зростання продовжують забезпечувати високі результати напрямків рішень та послуг й інфраструктурних рішень, спостерігаючи двозначне зростання в порівнянні з минулим роком. Дохід Lenovo Group від діяльності, не пов’язаної з ПК, зараз становлять понад 37% від загального доходу Групи. Стабільний баланс грошових коштів Групи означає, що вона продовжує подвоювати інвестиції в напрям досліджень та розробки (R&D) у середньостроковій перспективі, збільшивши витрати на R&D на 15% у порівнянні з попереднім кварталом.

Попри поточні зовнішні виклики, компанія Lenovo залишається гнучкою та зосередженою на реалізації своєї стратегії: забезпеченні постійної прибутковості, шляхом відновлення балансу ресурсів, диверсифікуючи механізми зростання, підвищенні ефективності та скорочення витрат. Lenovo Group бачить довгострокові можливості для розвитку, побудовані на основі нових технологій у сфері ІТ, у міру того, як глобальні тенденції цифровізації та “розумної” трансформації прискорюються. Результати минулого кварталу, а також останніх трьох років продемонстрували, що поєднання стратегії Lenovo та операційної стійкості дозволяє компанії вийти за межі галузевого циклу. Усі ці фактори в поєднанні з інноваційним портфоліо, унікальним гібридним виробництвом і оптимізованим ланцюгом постачання, глобально-локальним принципом і можливостями, а також вдалою ліквідністю допоможе створити додаткові перспективи для забезпечення сталого зростання та підвищення прибутковості.

Фінансові показники:

 2 квартал 22/23 $ млн2 квартал 21/22 $ млнЗростання    
Виручка групи17,09017,869(4%)
Дохід до сплати податків710742(4%)
Чистий прибуток (показник прибутку акціонерів компанії)5415126%
Чистий прибуток (показник прибутку акціонерів компанії non-HKFRS1)591591(0%)
  
Базовий прибуток на акцію (центи)4,544,420,12

Рада директорів Lenovo оголосила проміжні дивіденди в розмірі 8,0 гонконгських центів на акцію.

«Lenovo в черговий раз продемонструвала високі результати, навіть в складних умовах глобального ринку, досягнувши збільшення прибутковості десятий квартал поспіль та збільшивши дохід майже на 3% (в постійній валюті) рік до року.  Напрямки компанії, не пов’язані з виробництвом ПК, набирають обертів й наразі складають понад 37% від нашого доходу. Як бізнес-рішення і послуги, так і напрямок інфраструктури продемонстрували високі двозначні показники зростання виручки в річному обчисленні, — говорить Юаньцін Ян (Yuanqing Yang), голова правління і генеральний директор Lenovo. — Для Lenovo ці результати доводять, що наше стратегічне передбачення, операційна стійкість й постійні інвестиції в диверсифіковані джерела зростання добре підготували нас до складних часів. Незалежно від того, чи зростають наші традиційні ринки, чи скорочуються, Lenovo послідовно виконує свої зобов’язання і перевершує очікування ринку».

Solutions and Services Group (SSG): продовжує набирати обертів, забезпечуючи впевнене зростання та вищу прибутковість Групи

Трильйонний ринок ІТ-послуг продовжує стабільно зростати, причому до 2025 року очікується швидше зростання в секторах DaaS (Device as a Service), керованих послуг для центрів обробки даних, а також хмарних і периферійних середовищ. Водночас очікується, що ринок вертикальних рішень і витрат на послуги залишатиметься сильним, включаючи “розумну” освіту, “розумну” роздрібну торгівлю, “розумне” місто і “розумне” виробництво.

Результати діяльності у 2 кварталі 22/23 фінансового року:

  • У минулому кварталі виручка SSG зросла на 26% порівняно з аналогічним періодом минулого року, що дозволило підвищити операційну маржу до 21,4%.
  • Всі сегменти знову продемонстрували високу прибутковість й стійке зростання.
  • Вперше дохід від не апаратних рішень та послуг склав понад половину бізнесу SSG.

Стійке зростання:

  • SSG продовжує створювати комплексні горизонтальні рішення для вертикальних галузей, наприклад, рішення SSG Digital Store, інтегроване з сервером Lenovo AI Edge Server, дозволяє одному з найбільших світових ритейлерів харчових продуктів скоротити більш ніж на 75% кількість помилок при самообслуговуванні без втручання співробітників.
  • Розвиток портфеля пропозицій SSG щодо сталого розвитку продовжується, а послуги з компенсації викидів CO2 поширюються на більшу кількість продуктів.
  • Новостворений підрозділ Lenovo PCCW Solutions, запущений у серпні 2022 року, досяг перших успіхів завдяки бізнес-синергії, оскільки орієнтований на майбутні можливості.

Infrastructure Solutions Group (ISG): проривний рік триває з рекордним доходом і рекордною прибутковістю

Очікується, що до 2025 року лише ринок серверів досягне $134 млрд. За цей же період ринок периферійної інфраструктури зросте більш ніж на 21% в середньорічному обчисленні й досягне $47 млрд, а ринок систем зберігання даних перевищить $36 млрд.

Результати діяльності у 2 кварталі 22/23 фінансового року:

  • Рекордний дохід у розмірі $2,6 млрд, що на 33% більше, ніж у попередньому році, а операційний прибуток досяг рекордного рівня у $36 млн, що є показником прибутковості 4-го кварталу поспіль.
  • Сегменти провайдерів хмарних послуг та малих і середніх підприємств перевершили ринкові очікування.
  • Дохід від периферійних обчислень збільшився майже в чотири рази, а від систем зберігання даних — більш ніж удвічі в порівнянні з минулим роком, встановивши нові рекорди.

Стійке зростання:

  • ISG продовжує розширювати свій комплексний портфель інфраструктури та інвестувати в інновації, зокрема, в периферійні обчислення та послуги.
  • Операційну стійкість посилила завдяки нарощуванню виробництва на нових заводах в Китаї, Угорщині та Мексиці.
  • ISG як і раніше націлена на те, щоб бути одним з найбільш швидкозростаючим підрозділом і, у загальному підсумку, найбільшим постачальником комплексних інфраструктурних рішень у світі, зберігаючи при цьому стійку, прибуткову бізнес-модель.

Intelligent Devices Group (IDG): зберіг високу рентабельність, випереджаючи конкурентів

Попри те, що обсяг ринку ПК і планшетів скоротився в короткостроковій перспективі через макроекономічне середовище, у довгостроковій перспективі очікується, що він залишатиметься вищим за рівень, що був до пандемії. Окрім ПК ринок рішень, що базуються на сценаріях використання, продовжуватиме зростати в міру того, як Lenovo переходить від інтелектуальних пристроїв до смарт просторів.

Ефективність Групи у другому кварталі 2022/23 фінансового року:

  • IDG зберегла найкращу в галузі рентабельність із прибутком від основної діяльності понад 7,4% завдяки операційній досконалості та постійним інвестиціям в інновації, особливо в преміальних сегментах з високою доданою вартістю.
  • IDG перевершила ключових конкурентів і зміцнила свої глобальні позиції як компанія №1 у світі, що займається створенням ПК. Зараз вона займає перше місце в чотирьох із п’яти регіонах, збільшуючи розрив з ключовими конкурентами, Крім того, посідає перше місце в комерційному сегменті, на який припадає близько 65% виручки Lenovo від ПК.
  • Підрозділ смартфонів досягає рентабельності десятий квартал поспіль, оскільки продовжує збагачувати свій портфель новими інноваційними продуктами, водночас втримуючи другу та третю ринкові позиції у Латинській Америці та Північній Америці досягаючи гіперзростання на ринках, де заплановано розширення.
  • Рішення Lenovo, засновані на сценаріях, продовжують демонструвати потенціал до зростання, оскільки підрозділ  “розумної” співпраці продовжує зростати з високими двозначними показниками рік до року. Виручка ігрового  напрямку встановила новий рекорд.

Плани на розвиток:

  • IDG продовжує зосереджуватися на інноваціях, щоб перейти від “розумних” пристроїв до “розумних” просторів.
  • Спеціалісти Групи впевнені, що успіх на ринку ПК можна відтворити, щоб розширити бізнес за межі ПК і завоювати більше ринків, особливо на ринку смартфонів.

Основні моменти діяльності та інвестиції в майбутнє

Tech World ’22 – на щорічній глобальній інноваційній події компанія Lenovo поділилася своїм баченням еволюції співпраці між користувачами, просторами та пристроями, щоб відкрити необмежені можливості як у реальних застосунках, так і в Метавсесвіті. Lenovo оприлюднила нові концепції, рішення та інновації, які визначатимуть те, як ми працюємо, навчаємося та взаємодіємо у цифровому світі. Компанія також оприлюднила результати глобального опитування технічних директорів (CTO, Chief Technical Officer), яке розкриває їх погляди на те, як традиційні ІТ продовжуватимуть розвивати архітектуру «нового ІТ», в якій клієнтські пристрої, периферійні та хмарні обчислення, мережі та штучний інтелект працюють разом, щоб усунути загальні проблемні точки та надати рішення, які сприяють подальшій глобальній цифровізації в усіх галузях.

Навколишнє середовище, суспільство, управління — компанія Lenovo нещодавно опублікувала свій щорічний звіт ESG, у якому описує прогрес, амбіції та цілі на наступні роки. На Tech World ’22 компанія Lenovo поділилася своїм баченням щодо нульових викидів і першими кроками на шляху до цього бачення з найближчими цілями скорочення викидів до 2030 року. Lenovo узгоджує свої цілі щодо скорочення викидів з ініціативою Science Based Targets як у короткостроковій, так і в довгостроковій перспективі, щоб сприяти досягненню цілей Паризької угоди. Зовнішня перевірка триває, оскільки перша зелена облігація Lenovo, запущена в липні, була включена в Bloomberg MSCI Green Bond Index — один із найважливіших глобальних показників для інституційних фондів ESG. Lenovo також отримала найвищий рейтинг AA+ за індексом корпоративної стійкості Hang Seng 2022, отримавши найкращий результат в ІТ-індустрії другий рік поспіль.

Інновації — У вересні компанія Lenovo була визнана однією з найбільш інноваційних компаній світу за щорічним індексом Boston Consulting Group, посівши 24 місце. На виставці Tech World ’22 Група продемонструвала низку інноваційних форм-факторів та ідей, у тому числі свої концептуальні версії для смартфонів і ПК, що видовжуються, і технологію телеприсутності з ефектом занурення «Cyber Spaces». Компанія також висвітлила інновації, які допоможуть їй реалізувати своє бачення нульового рівня викидів, а також дії, які компанія впроваджує щодо продуктів і виробництва, щоб зменшити свій вуглецевий слід.

12 квартал 2022/23 фінансового року Lenovo тривав із 1 липня по 30 вересня 2022 року. 

22022/23 фінансовий рік Lenovo триває з 1 квітня 2022 року по 31 березня 2023 року.

3 Показник, що не відноситься до HKFRS, був скоригований шляхом виключення змін чистої справедливої вартості фінансових активів за справедливою вартістю через прибуток або збиток, амортизації нематеріальних активів у результаті злиття та поглинання витрат, пов’язаних зі злиттям та поглинанням; і відповідні наслідки податку на прибуток, якщо такі є.

LENOVO GROUP

ФІНАНСОВЕ РЕЗЮМЕ

За квартал, що закінчився 30 вересня 2022 року

(У мільйонах доларів США, за винятком даних на акцію)

  Перший квартал 2022/23Перший квартал  2021/22  Зростання рік до року
Виручка 17,09017,869(4%)
Валовий прибуток 2,8773,006(4%)
Маржа чистого прибутку 16.8%16,8%0 балів
Операційні витрати (2,026)(2,189)(7%)
Витрати на R&D
(включені до операційних витрат)
 (556)(482)15%
Співвідношення витрат і виручки 11,9%12,3%(0,4) балів
Прибуток від операційної діяльності 8518174%
Чистий дохід (витрати)  від позаопераційної діяльності (141)(75)89%
Дохід до сплати податків 710742(4%)
Розмір податку (156)(185)(16%)
Прибуток за період 554557(1%)
Неконтрольний пакет акцій (13)(45)(72%)
Прибуток, що належить власникам акцій 5415126%
Прибуток, що належить власникам акцій за HKFRS)3 591591(0%)
Прибуток на акцію, центи (Earnings per share, EPS) Основний Розведений 
4,54
4,23

4,42
3,96

0,12
0,27

Довідка:

Про компанію Lenovo:

Компанія Lenovo – світовий лідер у розробці та виробництві інноваційних технологічних рішень для дому та бізнесу. Lenovo – це стартова точка багатьох відкриттів для кожного.

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) — це глобальний технологічний центр з капіталізацією $70 млрд, що має представництва у 180 країнах та 75 тис. працівників по всьому світу. Lenovo входить до переліку найбільших міжнародних компаній Fortune Global 500, у якому у 2021 році посіла 159 місце і входить до 20 кращих компаній технологічного сектору, зазначених у списку. Зосередившись на сміливій місії — забезпечувати розумні технології для кожного — Lenovo стала провідним світовим гравцем на ринку ПК, розширюючи нові напрями зростання інфраструктури, мобільних пристроїв, рішень та послуг. Ця трансформація разом з інноваціями, що змінюють світ, створюють більш інклюзивне, надійне та стійке цифрове суспільство для всіх і всюди.

Підписуйтеся на наші сторінки в Facebook, Instagram, tiktok. Інформація про компанію та продукцію також представлена на сайті Lenovo.ua.

You may also like

Новини компаній

42,1% українських МСБ відзначають брак кваліфікованих працівників: Netpeak Group надає в паблік курси для навчання та адаптації співробітників

Хмарна LMS-платформа АcademyOcean (частина Netpeak Group), надасть українським компаніям безкоштовний доступ до 10 курсів з ...

Comments are closed.