Соціальна ініціатива, спрямована на розвиток донорського руху в Україні, звітує про перші досягнення: лише за місяць врятовано понад 1 000 людських життів

Зовсім нещодавно проєкт «ДонорUA» та бренд «Природне Джерело» оголосили про початок довгострокової співпраці заради спільної мети – популяризації серед українців добровільного й регулярного безоплатного здавання крові та її компонентів. Проєктом «Крапля до краплі» передбачено реалізацію низки інформаційних активностей та заходів. Основний же механізм благодійності є таким: частина прибутку від продажу кожної пляшки артезіанської води «Природне Джерело» зі спеціальним маркуванням перераховується на розвиток донорства в Україні.

Вже в жовтні ініціатива набрала обертів та здобула перші вагомі результати. Лише за місяць було зібрано 55 566 гривень, залучено 378 нових донорів та врятовано 1 134 людських життя. Довгострокова мета проєкту «Крапля до краплі» – зібрати 1 510 000 гривень від продажу кожної пляшки артезіанської води «Природне Джерело» на розвиток донорського руху в Україні, залучити 10 247 нових донорів і врятувати 30 741 життя.

Статистика свідчить, що кількість донорів в Україні неухильно зменшується у зв’язку з карантинними обмеженнями. 90% наших громадян за станом здоров’я можуть бути донорами крові, але наразі не беруть участь у донації через міфи, страх чи брак часу. Більшість стає донорами лише раз, коли доводиться рятувати своїх близьких чи рідних. Та інколи буває запізно. Кров не виробляється в лабораторії і не синтезується, її неможливо купити, якщо її немає. Але потреба в ній виникає часто: у разі ДТП, хірургічних втручань, складних пологів тощо; вона необхідна онкохворим, пацієнтам в опікових відділеннях, а також тим, у кого постійні проблеми з кров’ю. «Кожні кілька секунд хтось у світі потребує донорської крові. І саме добровільне та регулярне донорство рятує мільйони життів щороку, тож підтримка та розвиток донорського руху є вкрай важливими», – зазначає Ірина Славінська-Ріцнер, засновниця  «ДонорUA».

Завдяки соціальному проєкту «Крапля до краплі» долучитися до допомоги тим, хто потребує крові, відтепер може кожен: просто регулярно споживаючи питну артезіанську воду «Природне Джерело», частина прибутку від продажу якої перераховується на розвиток донорства в Україні. На підтримку соціальної ініціативи було спеціально створено відеоролик, що розкриває нерозривну взаємозалежність крові та води, акцентує на важливості донорства як суспільного феномену, наголошує на можливості кожному з нас щоденно долучатися до благодійної справи. Для моніторингу кількості зібраних коштів, залучених донорів та врятованих життів у режимі реального часу, а також для поширення інформації щодо соціальної ініціативи було створено відповідний веб-сайт.

«Вода є незамінною складовою життя і вагомою частиною організму людини, зокрема її кровоносної системи. Підтримка брендом “Природне Джерело” ініціативи “Крапля до краплі” підкреслює цей непорушний природний зв’язок. Перша масштабна співпраця бізнесу та громадської організації в сфері донорства, до якої може долучитися кожен, за короткий час показала чудові результати та обнадійливий потенціал. Об’єднуючись заради спільної мети, ми можемо змінювати на краще власне життя та життя довколишніх, які конче потребують нашої підтримки», – підсумувала Олена Селютіна, директорка з комунікацій Групи Компаній «Нові Продукти», виробника питної артезіанської води «Природне Джерело».

Не всі можуть із тих чи інших причин бути донорами крові, але всі можуть стати частиною донорського руху, долучитися до великої справи та щоденно рятувати життя, споживаючи артезіанську воду «Природне Джерело». Кожен же, хто має бажання безпосередньо увійти до команди донорів крові, має можливість це зробити, зареєструвавшись за посиланням: https://account.donor.ua/register

Довідка

Група Компаній «Нові Продукти»один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 17 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.

Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.

Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система  менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності двом міжнародним стандартам – ISO 9001 та ISO 22000.

Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році та діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проекти понад 2 млн грн.

«ДонорUA»автоматизована система рекрутингу та управління донорами крові, що розроблена з метою популяризації донорського руху в Україні. На платформі проєкту донори мають можливість ознайомитись з корисною інформацією, отримати консультацію лікаря онлайн щодо кроводачі, обрати центр крові або конкретного реципієнта.

You may also like

Leave a reply