Компанія Essity, міжнародний виробник товарів для гігієни і здоров’я, підкреслює важливість Всесвітнього дня гігієни рук, який відзначається щорічно 5 травня за підтримкой ВООЗ. Співробітники Essity щодня докладають зусилля для створення інноваційних продуктів для гігієни та догляду за шкірою рук, які не тільки ефективно видаляють забруднення і борються з бактеріями, але і дозволяють дбайливо ставитися до навколишнього середовища завдяки своєму екологічному складу.

Всесвітній день гігієни рук покликаний нагадати про важливість і необхідність якісної обробки рук з метою збереження життя і здоров’я мільйонів людей. Пандемія коронавірусу довела, що регулярне миття рук з милом – це один з найбільш простих і ефективних способів захистити своє здоров’я і здоров’я оточуючих.

Компанія Essity бачить своєю довгостроковою місією підвищення обізнаності населення з питань гігієни і здоров’я, створення освітніх програм, а також підтримку екологічних ініціатив, які спрямовані на скорочення несприятливого впливу на навколишнє середовище. Для Essity важливо вести соціально відповідальний бізнес та мотивувати своїх партнерів, співробітників і клієнтів по всьому світу робити вибір на користь екологічного майбутнього. У період пандемії важливість цього завдання зросла. Люди були змушені використовувати набагато більше пластика і знезаражувальних засобів, які чинять негативний вплив на стан грунту та водних ресурсів.

Спостерігаючи подібну негативну тенденцію, експерти бренду Tork компанії Essity, розробили інноваційне мило-піну, яке на 99% складається з інгредієнтів натурального походження. Миюча біорозкладаєма формула мила містить всього один м’який консервант, тому його вплив на флору і фауну мінімальний. До того ж нове мило швидко піниться і легко змивається, що дозволяє скоротити витрату води на 35%, зберігая колишній високий рівень чистоти.

«Більше 60% споживачів по всьому світу цікавить можливість внести особистий внесок у захист навколишнього середовища. Завдяки сучасним розробкам у людей є можливість подбати про себе і оточуючих, дотримуватися високого рівня гігієни рук, а також підтримувати цілі сталого розвитку, які важливі для подальшого благополуччя кожного з нас», – каже Максим Барков, комерційний директор професійного асортименту Tork компанії Essity.

Детальніше про новий екологічний продукт Tork можна дізнатися за посиланням

Про торгову марку Tork®

Торгова марка Tork пропонує професійну гігієнічну продукцію і послуги своїм клієнтам, серед яких — ресторани, заклади охорони здоров’я та освіти, офіси і промислові підприємства. Асортимент продукції включає диспенсери, паперові рушники, туалетний папір, мило, серветки, а також матеріали для протирання та очищення для професійних кухонь і промислових об’єктів. Завдяки своїм знанням в області гігієни, а також функціональному дизайну та екологічності продукції ТМ Tork змогла стати одним з важливих гравців ринку. Tork — міжнародна марка Essity та надійний діловий партнер для клієнтів в 80 країнах. Щоб бути в курсі останніх новин і новинок від Tork, відвідайте сайт www.tork.ua

Про компанію Essity в Україні

Компанія «ЕССІТІ Україна» (Essity Ukraine LLC) – уповноважений представник міжнародної компанії Essity, на території України працює з 2001 року і представляє продукцію п’яти торгових марок: Libero, Libresse, Tena, Zewa і Tork.

В українському підрозділі компанії працюють близько 75 співробітників.

Більш детальну інформацію можна дізнатися на сайті: www.essity.com

You may also like

Новини компаній

42,1% українських МСБ відзначають брак кваліфікованих працівників: Netpeak Group надає в паблік курси для навчання та адаптації співробітників

Хмарна LMS-платформа АcademyOcean (частина Netpeak Group), надасть українським компаніям безкоштовний доступ до 10 курсів з ...

Leave a reply