Повномасштабна війни з агресором внесла кардинальні зміни у всі сфери життя мільйонів українців,  у тому числі в українську економіку та бізнес. Аналітики ПриватБанку проаналізували обсяги платежів через сервіс Liqpay та дослідили, які сектори економіки зазнали найбільшого впливу війни.

З позитивного – за 2022 рік зафіксовано збільшення обсягу онлайн-платежів на благодійні внески  – на 839%. Також багато людей почали купувати електрообладнання через відключення світла, що призвело до зростання продажів електрообладнання на 648%. 

Після початку війни українці також значно більше витрачають на страхування та придбання автобусних квитків задля перевезення своїх близьких у більш безпечні регіони. За підсумками воєнного року онлайн-продажі послуг страхування та автобусних квитків зросли на 414% та 389% відповідно. 

Суттєво змінилися за рік обсяги онлайн продажі авіаквитків, квитків на розважальні заходи та платежі до мікрофінансових організацій. Найбільші втрати понесли продавці авіаквитків, які зазнали падіння продажів на 588%. Закриття повітряного простору над Україною змусило багатьох людей шукати інші способи подорожувати.

Також знизилися продажі квитків на розважальні заходи та оплата послуг кабельного ТБ на 581%. Мікрофінансові організації зазнали втрат через падіння платежів на 373%.

Liqpay є провідним українським сервісом для здійснення інтернет-платежів.

You may also like

Новини компаній

42,1% українських МСБ відзначають брак кваліфікованих працівників: Netpeak Group надає в паблік курси для навчання та адаптації співробітників

Хмарна LMS-платформа АcademyOcean (частина Netpeak Group), надасть українським компаніям безкоштовний доступ до 10 курсів з ...

Comments are closed.