Автомобільні запчастини у воєнний час — це не тільки джерело грошей для економіки, але і надважливий товар, від доступності якого може залежати життя. Тому продавці запчастин мають працювати, і маркетплейс Автопро допомагає їм в цьому.

Автопро — найбільший майданчик для продажів автотоварів, до війни на ньому працювали понад 4000 магазинів, а зараз 70% з них відновило роботу.

Це сталося завдяки екстреним мірам, що були прийняті на початку березня, після того, як команда маркетплейса зібралася у безпечному місці. З 4 березня щезли платежі за кліки, які раніше складали найбільшу статтю витрат продавців. Від моменту, коли Автопро був монетизований, таке відбулося вперше. Адміністрація Автопро повідомила, що вимикає тарифікацію на тиждень, а далі як піде. Звичайно, сподівались, що за тиждень війна скінчиться і все владнається. Але війна не закінчилася, і один тиждень перетворився на три.

На початку цього періоду на Avto.pro практично не відбувалось угод. Продавці призупинили діяльність, покупці, які купували для бізнесу (а їх більшість) — також. Автовласники, яким були потрібні деталі, шукали марно — склади були відключені, а якщо не відключені, то магазин не відповідав, а якщо відповідав, то не міг доставити.

В двадцятих числах березня ситуація значно покращилася. Натхненні безкоштовними кліками продавці відновили свій асортимент. Деякі навіть збільшили його, користуючись нагодою максимально охопити попит без зростання витрат. Знайти на Автопро знову стало можливо все і трішечки більше. Отримати це також стало легше, тому що логістичні служби не гаяли часу. Країна вчилася жити і працювати в нових обставинах.

А на Автопро наближався новий місяць і нові рахунки на оренду, інфраструктуру, а також необхідність виплачувати зарплатню команді. Надавати послуги безкоштовно і далі можливості не було, але розуміючи, що тяжко зараз всім, адміністрація вирішила встановити мінімальний тариф на кліки. До війни це було в середньому десять центів, а в перші три тижні компанія запровадила ціну вдвічі менше. Приблизно в середині квітня трафік сягнув приблизно 70% від колишнього, а логістика в більшості регіонів поновилася. Компанія переглянула тарифікацію і лишила її на рівні 10 центів за перегляд у будні, а на вихідних лише  5 центів. Такий тариф був пільговим у довоєнні часи, але Автопро вирішив надати змогу усім продавцям користуватися пільговим тарифом, що значно спрощує умови роботи на майданчику, а самому майданчику дає змогу сплачувати свої рахунки та планувати майбутнє.

You may also like

Новини компаній

42,1% українських МСБ відзначають брак кваліфікованих працівників: Netpeak Group надає в паблік курси для навчання та адаптації співробітників

Хмарна LMS-платформа АcademyOcean (частина Netpeak Group), надасть українським компаніям безкоштовний доступ до 10 курсів з ...

Comments are closed.