Запрошуємо Вас 9 вересня на XIII Міжнародну практичну конференцію Food&NonFoodMaster-2022 «Restart в партнерстві ритейлерів та постачальників в умовах воєнного та післявоєнного часу» на якій зберуться понад 300 ТОП менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж та компаній-постачальників.

У двох форматах: онлайн/Київ (UBI Конференц-хол, вул. Дорогожицька, 8)

В рамках конференції пройдуть:

  • столи перемовин “мережа-постачальник” (унікальна можливість прямих переговорів в яких за 12 років взяли участь понад 5500 постачальників України та Зарубіжжя (Молдова, Казахстан, Польща, Грузія та ін.),
  • виставка та експозиція товарів, новинок, рішень та послуг для бізнесу,
  • онлайн-трансляція (якщо Ви не можете приїхати на Захід наживо, ми підключимо Вас до ZOOM трансляції, де 3 камери та окремий чат будуть створювати для Вас ефект присутності).

Детальна программа:

Аналітична сесія Food&NonFoodMaster-2022

  • Андрій Забловський, керівник Секретаріату Ради підприємців при Кабінеті Міністрів України “Державні програми/інструменти підтримки бізнесу в умовах війни”
  • Марина Забарило, director Consumer Panel, FMCG & Retail Ukraine GfK “Портрет нового покупця і трансформація FMCG-ринку”
  • Кирило Єжов, директор з розвитку бізнесу «Кантар Україна» “Сучасний роздрібний бренд: як змінилися правила гри у різних каналах взаємодії з покупцями”
  • Володимир Адамов, керівник напрямку логістика Consulting for Retail

FoodMaster-2022 “Restart в співпраці ритейлерів та постачальників в воєнний та післявоєнний час” (6-й поверх, UBI Конференц-хол)

  • Олена Асланова, директор Проектного офіса ТОВ “Омега”, мережа супермаркетів Varus “Технології трансформації традиційних моделей магазинів під зміни уподобань споживача”
  • Марія, провідний фахівець з клієнтського сервісу. Юлія Литвин, менеджер з клієнтського сервісу Carlsberg Ukraine “Адаптація бізнесу до нових умов. Швидке реагування, впровадження змін та перебудова бізнес-процесів”
  • Ольга Момчилович, директор з маркетингу мережаі маркетів “ЛотОК” “Портрет нового покупця та зміни у культурі споживання українців. Тенденції офлайн роздрібу”
  • Панасенко Олексій, операційний директор NOVUS “Налагодження бізнесу після завершення війни або звільнення окремих території та збереження команд в умовах скорочення обсягів роботи”
  • Бартош Фурман, директор компанії Quantum International «Особливості ринку автоматизації в Україні сьогодні. Як не помилитися з вибором»
  • Сергій Петров, комерційний директор мережі супермаркетів РОСТ м. Харків «Перебудова роботи продовольчих мереж у зв’язку з початком війни та у післявоєнний період. Зміни в умовах співпраці постачальників з мережами, їх спрощення. успішні приклади колаборацій на взаємовигідних умовах»
  • Олег Шмуляєв, Заступник комерційного директора ПрАТ “МХП” «Антикризовий менеджмент – перші 7 днів війни. Нові виклики – чи зміниться культура споживання»
  • Дмитро Канигін, Керівник Впроваджувального центру CONTO «Практичні кейси побудови архітектури управлінського обліку на базі продуктів BAS»
  • Катерина Вершиніна та Андрій Саламатов, Інструктори з розвиття бізнесу, бізнес розвідники, співзасновники агенції 4Press та Green Duck Research, експерти Unit School of Business, консультанти EBRD. «Швидкі дослідження у кризовий час»

Дискусія з мережами (Управління асортиментом. Практичні поради щодо закупівлі товарів та взаємодії з постачальниками в нових умовах)

  • Вікторія Шило, Керівник відділку закупівель Ашан Україна
  • Наталія Суворова, Керівник відділу Стратегічного планування асортименту ТОВ «ДЦ УКРАЇНА», мережа Watsons.
  • Роман Шлейко, Фахівець комерційного департаменту, Компанія “Львівхолод”, мережа “Рукавичка”

NonFoodMaster-2022 “Бізнес стратегії та тактики розвитку непродуктового роздрібу” (7-й поверх, UBI Конференц-хол)

  • Ануш Тавмасян, СО-founder ISEI “Б’юті під час війни: як ми працювали та розвивали мережу після 24 лютого”
  • Олександр Махорт, директор з продажів в Україні та на міжнародних ринках комп. Upeco. “Шляхи, методи виходу виробників на міжнародні ринки, особливості роботи з локальним рітейлом”
  • Валентина Комарова, директор з маркетингу Citrus
  • Олександр Дардалан, рroduct owner Фокстрот-Binance Pay “Вихід на нову аудиторію покупців в епоху зростання популярності цифрових активів”

Оберіть свій пакет участі та бронюйте кращі місця для своєї команди! Разом ми переможемо і на економічному фронті!

Чекаємо на Вас!

Детальніше за посиланням

You may also like

Comments are closed.