Аналітики Vodafone знайшли характерні особливості та розбіжності поведінки столичних власників топових iOS- та Android-смартфонів. Аналізували звички і вподобання користувачів Apple iPhone 11 Pro Max, 11 Pro та 11, Apple iPhone XR , XS та XS Max та порівняли їх зі звичками користувачів Samsung Galaxy Note 10 та 10 Plus, Samsung Galaxy S10, S10e та S10 Plus, Huawei P30 та P30 Pro, а також Xiaomi Mi 9T Pro.

Довше vs інтенсивніше

Користувачі найдорожчих смартфонів на базі Android використовують 148 МБ на день. Їхні візаві на iPhone-ах завантажують в середньому 300 МБ щодня. Вдвічі більше – 1:0 на користь яблучників.

Водночас, яблучники менше часу на місяць проводять в популярних додатках, ніж адепти Android – на 6 днів менше в Instagram, на 5 днів менше у Facebook, майже на 3 дні менше слухають музику онлайн і дивляться відео на YouTube. Як вони при цьому встигають витрачати вдвічі більше трафіку – залишається загадкою. За гіпотезою аналітиків Vodafone, користувачі iPhone віддають перевагу більш важкому відео-контенту, навіть під час спілкування в месенджерах та соціальних мережах, а також витрачають багато трафіку на перегляд відео на інших ресурсах. Будемо вважати це перемогою власників Android-смартфонів – 0:1.

Де їх знайти

Якщо ви хочете познайомитись з власниками iPhone, краще шукати їх в кінотеатрах мережі Multiplex. Натомість столичні власники Android-смартфонів більше люблять Планету Кіно. В цілому кіно більше люблять користувачі iOS-смартфонів – майже вдвічі більше з них користуються послугами кінотеатрів. Невелика перевага iOS над Android і серед відвідувачів ТРЦ – 59,7% проти 44,1%. Тут вподобання співпадають – обидві категорії користувачів найбільше люблять проводити час в ТРЦ «Ocean Plaza» і ТРЦ Гулівер. Чи вважати це перемогою – вирішуйте самі.

Хто більше подорожує

Data аналітики Vodafone не тільки знають, що ви зробили минулого літа, точніше, які країни відвідали. Вони можуть передбачити, коли ви заплануєте наступну подорож. У виборі країн для подорожей смаки прибічників iOS- та Android-смартфонів також трохи різняться. Обидві категорії найчастіше відвідували Туреччину, Польщу та Італію, а от далі їхні шляхи розійшлись. Користувачі iPhone також активно подорожували до Іспанії та Німеччини, а власники смартфонів на базі Android їздили в Росію та Угорщину.

Цього літа за кордон виїжджали більше власників топових моделей на базі iOS, ніж Android: 46% проти 38%. Також вони швидше за все знов опиняться за кордоном у найближчі два місяці: 41% проти 25%. Знов 1:0 на користь iOS.

В метро чи за кермом

Нічия для тих, хто за кермом або на метро. Половина користувачів як iOS, так і Android пересуваються містом на автомобілі, решта обирають інші види мобільності. 1:1.

Секрети домашніх тварин

Ви могли утриматись і не запостити фото свого котика – хоча, навряд чи таке можливо – та аналітики Vodafone все одно знайшли вас, орієнтуючись на поведінку в інтернеті, ваші пересування містом та ще з десяток секретних параметрів. Серед користувачів останніх iPhone котолюбів та поціновувачів інших домашніх улюбленців в Києві виявилось 11,6%, в той час як лише 8.2% киян вже завели собі не тільки топовий смартфон на базі Android, але й домашнього улюбленця. Тут теж 1:0 на користь прихильників iPhone.

Загальний рахунок 5:3. Продовжуємо спостереження.

Про Vodafone

Vodafone – одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, включаючи мобільний голосовий зв’язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює в 24 країнах, має партнерські угоди з операторами 43 країн і надає послуги фіксованого широкосмугового доступу в інтернет на 19 ринках. Станом на 30 вересня 2019 року Vodafone надає послуги близько 640 мільйонам абонентів мобільного зв’язку і 21 мільйону користувачів фіксованого інтернету. Більш детальна інформація на сторінці www.vodafone.com.

Vodafone Україна – провідна українська телеком компанія, яка надає послуги швидкісного інтернету 3G та 4G. Інвестиції Vodafone у період активного будівництва мереж швидкісного інтернету в 2015-2019 роках досягли рекордного на ринку показника в 24,5 млрд грн. На сьогодні Vodafone забезпечує покриття 3G для 86% жителів України, і 4G для понад 66% жителів країни.

Рекордні інвестиції дозволили забезпечити технологічне лідерство і розвивати нові технологічні послуги –  інтернет речей (IoT), технології та рішення для Smart City, аналітика великих даних, Mobile ID, фінтех послуги, хмарні сервіси. В Україні послугами Vodafone користуються 19,8 млн клієнтів.

You may also like

Новини

Держгеокадастр працюватиме над модернізацією автоматизованої системи Державного земельного кадастру спільно зі Світовим банком та ЄС

21 лютого 2023 року відбулася презентація результатів незалежної технічної оцінки стану автоматизованої системи Державного земельного ...

Leave a reply