Український маркет повсякденних штук MAUDAU знову дивує своєю креативністю. Третє відео з колаборації з Білим Псом завершує трилогію про пригоди харизматичного героя, який розкриває залаштунки роботи різних операційних напрямків — складу, кур’єрської служби тощо. Цього разу Білий Пес працює у службі турботи MAUDAU, демонструючи професіоналізм, гумор і навіть бітбокс.

У новому ролику глядачі спостерігають за тим, як Білий Пес виконує найрізноманітніші завдання в ролі працівника служби турботи MAUDAU. Знайти посилку, яку клієнт загубив у себе вдома? Легко. Встигнути збігати за кавою за 3 секунди? Без проблем. Підказати, де знайти точку видачі, або навіть зробити заднє сальто? Для Білого Пса це лише частина роботи. І все це, щоб клієнти могли “робити своє MAUDAU”.

Такі ролики — це не лише кумедні історії, а й можливість показати, що навіть найскладніші виклики перетворюються на можливість для творчості та турботи. Ми хочемо, щоб гості знали: з MAUDAU кожен процес — це трохи магії”, — коментує Ольга Румянцева, CMO MAUDAU.

Ролик не лише розважає, а й підкреслює головну місію бренду — допомагати клієнтам заощаджувати час на рутинних покупках і присвячувати його справам, які дійсно в кайф та приносять задоволення.

Подивитися новий ролик MAUDAU можна за посиланням.

Довідка

Маркет повсякденних штук MAUDAU — український маркетплейс, який працює з 2021 року. Його місія — максимально спростити процес повсякденної покупки. Онлайн-платформа співпрацює з понад 400 постачальниками, а асортимент налічує понад 100 тисяч товарів у категоріях: “Продукти”, “Алкоголь”, “Дитячі товари”, “Краса і догляд”, “Побутова хімія”, “Електроніка”, “Зоотовари” тощо. Маркетплейс здійснює доставку по всій Україні та розвиває власну кур’єрську службу.

You may also like

Comments are closed.