Часткові інвестиції в нерухомість – це перспективний напрямок, що завойовує позиції на глобальному ринку. Втім, для України, – це відносно новий інструмент. Лише рік тому на ринку з’явилась платформа Metroventa, що запропонувала нову модель спільного інвестування в європейську туристичну нерухомість з мінімальним порогом входу – від 810 євро, а перші дивіденди можна отримати вже в короткі строки – наступного місяця. Чи є це початком нової ери інвестування для українців, чи скоріше ризикованою авантюрою? За підсумками першого року компанія звітує про значні результати: у портфелі три об’єкти на Тенеріфе, в які інвестували понад 240 діючих інвесторів.

ЗВІТ

Не дивлячись на дискусії навколо, модель дольового інвестування в туристичну нерухомість, безумовно, має свої переваги для широкого кола інвесторів. Серед яких — низький поріг входу у дохідну нерухомість закордоном для початківців та можливість диверсифікації портфеля для досвідчених інвесторів. Інвестувавши в одну частку обʼєктів Metroventa, інвестор отримує 17% річних дохідності – рентний дохід 8% та спекулятивний дохід 9%. Так, на самому старті Metroventa всі частки першого лоту Villa Carmen були розпродані в короткі строки. А вже сьогодні, завдяки правильному управлінню, вілла вийшла на ринок подобової оренди. Це дозволяє переоцінити вартість лота, а відповідно, й спрогнозувати зростання, окрім рентного, ще й спекулятивного доходу, якщо інвестор захоче продати свою частку.

 

За рік портфель об’єктів Metroventa виріс до 3 лотів: окрім Villa Carmen список нерухомості поповнився Villa Dictador та Villa Monkey, а загальна сума активів склала понад 4,8 млн євро. Сьогодні вартість однієї частки стартує від 1650 євро, а сам інвестор може придбати таких від 1 до 50 часток. Що дозволяє клієнтам інвестувати необхідну суму коштів саме в ту нерухомість, яку вони вважають більш перспективною.

“Факт того, що 30% наших інвесторів повертаються до нас з повторними інвестиціями, є найкращим свідченням довіри до нашої платформи. Це говорить про те, що клієнти не просто спробували наш продукт, а й переконалися в його ефективності та надійності”, – прокоментували в Metroventa.

В найближчих планах компанії запустити власний маркетплейс, на якому можна буде продавати та купувати частки об’єктів нерухомості. Завдяки такому прозорому механізму, інвестори отримають можливість самостійно обирати та купувати частки, а Metroventa зможе розширити свою клієнтську базу та зміцнити свої позиції на ринку продовжуючи будувати власне ком’юніті інвесторів і географію присутності в інших перспективних туристичних регіонах світу.

You may also like

Comments are closed.